Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Gravid med nr. 2. Hyperemesis i forrige svangerskap. Er 7+3 nå. Kaster ikke opp, men hvis jeg så mye som leer på en finger, kommer brekningene. I dag har jeg tatt egenmelding, hadde ikke vært i stand til å gjøre noen av oppgavene mine på jobb. Frykter det blir det samme om igjen, det startet på denne tiden forrige gang også, måneder med sengeleie. Og nå har jeg jo et barn å ta meg av i tillegg. Vurderer å ringe fastlegen i morgen og be om kvalmestillende, men får jeg det uten at jeg kaster opp hele tiden? Anonymous poster hash: 7bd72...20d
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Gravid med nr. 2. Hyperemesis i forrige svangerskap. Er 7+3 nå. Kaster ikke opp, men hvis jeg så mye som leer på en finger, kommer brekningene. I dag har jeg tatt egenmelding, hadde ikke vært i stand til å gjøre noen av oppgavene mine på jobb. Frykter det blir det samme om igjen, det startet på denne tiden forrige gang også, måneder med sengeleie. Og nå har jeg jo et barn å ta meg av i tillegg. Vurderer å ringe fastlegen i morgen og be om kvalmestillende, men får jeg det uten at jeg kaster opp hele tiden? Anonymous poster hash: 7bd72...20d Jeg har en kollega som er ca 4 måneder på vei og delvis sykmeldt pga ekstrem kvalme, var fullt sykmeldt frem til uke 12. Hun kaster "bare" opp 1-2 ganger pr dag nå, men er nesten konstant kvalm og uvel. Man blir jo utrolig sliten av å være så dårlig over lang tid, så da kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle få sykemelding. Men kanskje du kan ha en gradert sykemelding hvis du får litt tilrettelegging på jobb. Å være kvalm er grusomt , sender deg en klem Anonymous poster hash: a9155...7bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå