nimmelim Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 jeg vet det er litt galskap, men klarer ikke la tankene være!!!
nimmelim Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2014 men er det ikke dumt? jeg er kun på 1 år av studier... men vet også at dette er siste barn ( absolutt!!!) og vingler mellom å få nå, eller å vente til endt utdannelse. .. mannen vil vente, men det kan overtales..hehe.. men minsten er 4, og har igrunn ikke lyst til å vente mer. Selv om jeg føler det er litt galskap
Lykken_er_tre Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Har en venninne som fikk tre barn samtidig som hun tok sykepleien, for henne fungerte det tipp topp, men hun har en mann som tjener greit og forsørger familien. Om du bruker et år ekstra på utdanningen spiller vell ikke så stor rolle, men det koster jo litt penger da spesielt om du ikke jobber i tillegg og skal belage deg på engangsstønad + stipend fra lånekassen. Forstår godt at du ikke vil vente, men ofte blir det et regnestykke som dere får se på i fellesskap Løser seg sikkert
nimmelim Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2014 går på AAP i et par år til i tillegg... samt stipend da, og engangstønad. hele meg skriker etter det, men den andre delen av meg sier.. er du riv ruskende gal. ehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå