Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Hvorfor blir amaryllisene mine så innmari høye? Dama i butikken sa at da fikk de for mye vann, men det kan ikke stemme, siden mine ikke akkurat blir overvannet Hva gjør jeg galt? Anonymous poster hash: 2d050...c16
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Ingen? Anonymous poster hash: 2d050...c16
sug lut Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Mine ble også det - jeg tenker det kan ha med lysforhold å gjøre, siden mine ikke fikk vann i det hele tatt, men heller ikke særlig lys. Muttern sine som ble kjøpt inn samtidig var mye lavere, men hadde også bedre lysforhold.
amandine Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 De vokser fort når det er varmt og de blir vannet såvidt jeg vet
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Mine ble også det - jeg tenker det kan ha med lysforhold å gjøre, siden mine ikke fikk vann i det hele tatt, men heller ikke særlig lys. Muttern sine som ble kjøpt inn samtidig var mye lavere, men hadde også bedre lysforhold. Kanskje det er det. Mine får ikke så mye lys heller Anonymous poster hash: 2d050...c16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå