Gå til innhold

Når er ettermidag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

.. Litt teit spm men fra når eksakt begynner ettermiddagen???

 

Anonymous poster hash: 4736f...6c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter kl 12-13, for min del.  Før det er det formiddag.

Skrevet

Klokken 12.00.01

 

Anonymous poster hash: ab067...01e

Skrevet

Morgen: 06.00-09.00

Formiddag: 09.00-12.00

Midt på dag: 12.00-15.00

Ettermiddag: 15.00-18.00

Kveld: 18.00-23.00

Natt: 23.00- 06.00

Skrevet

Ettermiddag er fra Kl 12 på dagen. Helt formelt sett. Altså... After noon. Men i praksis gjerne i middagstider.

 

Anonymous poster hash: 0a18f...fa6

Skrevet

Morgen:06-10

Formiddag:10-12

Ettermiddag:12-18

Kveld:18-22

Natt:22-06

 

Anonymous poster hash: a970c...78d

Skrevet

Min dag ser slik ut:

Morgen: 06-08

Formiddag: 08-11

Midt på dagen: 11-13.30

Ettermiddag: 13.30 - 18

Kveld: 18 - 23

Natt: 23 - 06

 

Sånn cirka.

 

Anonymous poster hash: f9329...27d

Skrevet

Æsj... Trykket send litt for tidlig...

 

Formelt begynner ettermiddagen kl 12.00.01.

 

Anonymous poster hash: f9329...27d

Skrevet

For meg er ettermiddag etter kl 15, selv om jeg vet at det formelt sett er etter 12.

Mitt døgn deles inn slik:

06-09 morgen

09-12 formiddagen

12-15 "midt på dagen"

15-19 ettermiddagen

19-23 kveld

23-06 natt

Skrevet

Hva ettermiddag er "for dere" betyr ingenting, for ettermiddag ER etter tolv. Dvs 12:01

Alt annet stemmer ikke.

 

Anonymous poster hash: 7425a...ccc

Skrevet

Hva ettermiddag er "for dere" betyr ingenting, for ettermiddag ER etter tolv. Dvs 12:01

Alt annet stemmer ikke.Anonymous poster hash: 7425a...ccc

Greit nok det, men hvis noen sa til meg at de skulle komme på besøk i ettermiddag - så ville jeg tenkt fra 15-16 tia ikke 12.01 da kom de i såfall midt på dagen i mine øyne ...

 

Anonymous poster hash: 222cd...fec

Skrevet

Fra 16-18 i mine øyne!

 

Anonymous poster hash: d573d...e67

Skrevet

Morgen: 06.00-09.00

Formiddag: 09.00-12.00

Midt på dag: 12.00-15.00

Ettermiddag: 15.00-18.00

Kveld: 18.00-23.00

Natt: 23.00- 06.00

Jeg signerer denne :) Akkurat som jeg tenker.

Skrevet

Ettermiddag er fra Kl 12 på dagen. Helt formelt sett. Altså... After noon. Men i praksis gjerne i middagstider.

 

Anonymous poster hash: 0a18f...fa6

I England, ja... Men her er det jo etter middagsmaten. Og den spiser vi ikke kl 1200.

 

 

 

Anonymous poster hash: ead65...bee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...