Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Jeg har bursdag og får en av disse i bursdagsgave med mannen. Men hva er egentlig forskjellen??? Anonymous poster hash: 5aa82...bdf
Øyne som ser!! Skrevet 30. desember 2014 #2 Skrevet 30. desember 2014 Batteriet i note 4 er mye bedre og det følger med en lader som lader tlf din super fort, fra 0-50% på under en halv time. Pennen på note 4 elsker jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #3 Skrevet 31. desember 2014 Oi....så bra..... tror jeg går for note 4.....ble rådet til det ibdag fra flere Anonymous poster hash: 5aa82...bdf
geitemarken Skrevet 31. desember 2014 #4 Skrevet 31. desember 2014 Fordelen med S5 er at den er vanntett. Ellers elsker jeg pennen med note,kameraet,den romslige skjermen og raskere lading. Jeg endte opp med noten jeg, og er veldig fornøyd. Tror jeg hadde vært fornøyd med S5, men bruker tlf min som en liten datamaskin og ville derfor ha stooor skjerm. Du må rett og slett se på hva dine behov er og hva som er viktig for deg.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2014 #5 Skrevet 31. desember 2014 Vel, jeg trenger ikke bade med den, er liten fare for at jeg trenger vanntett fungsjonen......går nok for note 4. Anonymous poster hash: 5aa82...bdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå