Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Jeg må finne meg en ny jobb. Jeg jobber nå som kokk, men hater jobben min. Jeg ønsker nå helst en 8 til 4 jobb, og har vurdert å ta utdanning på Treider. Jeg tenker enten advokatsekretær eller jurdisk kontormedarbeider. Noen som har erfaringer med Treider og jobbmuligheter etter utdanning? Dessverre har jeg ingen jobberfaring utenom fra kjøkken. Vil jeg være attraktiv på arbeidsmarkedet med en liten utdanning fra Treider når jeg nå er midt i trettiårene? Har folk andre forslag til korte utdanninger hvor det er forholdsvis lett å få jobb etterpå? Please, kom med noen råd noen... Anonymous poster hash: 28e6b...e51
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Eneste negative er vel at du ikke får autorisasjon. Sikkert ikke umulig å få jobb men da stiller man bak de med autorisasjon Anonymous poster hash: 14679...fdc
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Autorisasjon? Man trenger vel ikke autorisasjon for å være advokatsekretær (eller juridisk kontormedarbeider), vel? Anonymous poster hash: 28e6b...e51
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Vel.. Eneste jeg kjenner med utdanning derfra jobber på bensinstasjon Anonymous poster hash: a1e0e...a25
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Kjenner også en som har tatt det juridisk sekretær greiene, hun jobber på et treningsstudio. Fikk ikke intervju engang når hun søkte på aktuelle stillinger... Anonymous poster hash: 050cb...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå