Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 ..sette opp en lapp på Kiwi, eller blir det for dumt? Vi bor langt fra familie, og har derfor få å spørre om barnevakt. Ikke at vi trenger det så ofte, men av og til hadde det vært fint å ha en som kunne hentet i barnehagen eller sittet en kveld hos oss mens vi går ut. Gjerne en tenåring eller en pensjonist. Vi har ingen naturlige kanaler for å knytte til oss en barnevakt - vi kjenner få naboer, har ingen bekjente med tenåringsbarn etc. Hvordan ville dere gått frem? Anonymous poster hash: a13eb...63e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Jeg ville spurt alle naboene om de kjenner en ungdom. Anonymous poster hash: fbdcd...e03
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Poste ein lapp på nærmeste ungdomsskole/vgs? Anonymous poster hash: 2b039...4b7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 ..sette opp en lapp på Kiwi, eller blir det for dumt? Vi bor langt fra familie, og har derfor få å spørre om barnevakt. Ikke at vi trenger det så ofte, men av og til hadde det vært fint å ha en som kunne hentet i barnehagen eller sittet en kveld hos oss mens vi går ut. Gjerne en tenåring eller en pensjonist. Vi har ingen naturlige kanaler for å knytte til oss en barnevakt - vi kjenner få naboer, har ingen bekjente med tenåringsbarn etc. Hvordan ville dere gått frem? Anonymous poster hash: a13eb...63e Hvor bor dere da? Jeg kunne vært barnevakt å har selv barn Anonymous poster hash: c49ed...2ba
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 ..sette opp en lapp på Kiwi, eller blir det for dumt? Vi bor langt fra familie, og har derfor få å spørre om barnevakt. Ikke at vi trenger det så ofte, men av og til hadde det vært fint å ha en som kunne hentet i barnehagen eller sittet en kveld hos oss mens vi går ut. Gjerne en tenåring eller en pensjonist. Vi har ingen naturlige kanaler for å knytte til oss en barnevakt - vi kjenner få naboer, har ingen bekjente med tenåringsbarn etc. Hvordan ville dere gått frem? Anonymous poster hash: a13eb...63e Hvor bor dere da? Jeg kunne vært barnevakt å har selv barn Anonymous poster hash: c49ed...2ba Så snilt av deg Vi bor på Røa, Oslo vest.. Anonymous poster hash: a13eb...63e
I scream for icecream! Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 ..sette opp en lapp på Kiwi, eller blir det for dumt? Vi bor langt fra familie, og har derfor få å spørre om barnevakt. Ikke at vi trenger det så ofte, men av og til hadde det vært fint å ha en som kunne hentet i barnehagen eller sittet en kveld hos oss mens vi går ut. Gjerne en tenåring eller en pensjonist. Vi har ingen naturlige kanaler for å knytte til oss en barnevakt - vi kjenner få naboer, har ingen bekjente med tenåringsbarn etc. Hvordan ville dere gått frem? Anonymous poster hash: a13eb...63e Hvor bor dere da? Jeg kunne vært barnevakt å har selv barn Anonymous poster hash: c49ed...2ba Så snilt av deg Vi bor på Røa, Oslo vest.. Anonymous poster hash: a13eb...63e Hvor gammelt/gamle er barna/barnet ditt, HI?
I scream for icecream! Skrevet 29. desember 2014 #7 Skrevet 29. desember 2014 ..sette opp en lapp på Kiwi, eller blir det for dumt? Vi bor langt fra familie, og har derfor få å spørre om barnevakt. Ikke at vi trenger det så ofte, men av og til hadde det vært fint å ha en som kunne hentet i barnehagen eller sittet en kveld hos oss mens vi går ut. Gjerne en tenåring eller en pensjonist. Vi har ingen naturlige kanaler for å knytte til oss en barnevakt - vi kjenner få naboer, har ingen bekjente med tenåringsbarn etc. Hvordan ville dere gått frem? Anonymous poster hash: a13eb...63e Hvor bor dere da? Jeg kunne vært barnevakt å har selv barn Anonymous poster hash: c49ed...2ba Så snilt av deg Vi bor på Røa, Oslo vest.. Anonymous poster hash: a13eb...63e Hvor gammelt/gamle er barna/barnet ditt, HI? Har du forresten tenkt på å spørre andre foreldre i barnehagen/skolen? Det tenkte nemlig ikke vi på før moren til en kompis i barnehagen spurte om vi kunne ha kompisen på overnatting. Det var selvfølgelig bare koselig og nå har vår også overnattet der når vi trengte barnevakt.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 Bor dessverre i Bergen. Håper du finner en flink og omsorgsfull barnevakt Anonymous poster hash: c49ed...2ba
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #9 Skrevet 29. desember 2014 ..sette opp en lapp på Kiwi, eller blir det for dumt? Vi bor langt fra familie, og har derfor få å spørre om barnevakt. Ikke at vi trenger det så ofte, men av og til hadde det vært fint å ha en som kunne hentet i barnehagen eller sittet en kveld hos oss mens vi går ut. Gjerne en tenåring eller en pensjonist. Vi har ingen naturlige kanaler for å knytte til oss en barnevakt - vi kjenner få naboer, har ingen bekjente med tenåringsbarn etc. Hvordan ville dere gått frem? Anonymous poster hash: a13eb...63e Hvor bor dere da?Jeg kunne vært barnevakt å har selv barn Anonymous poster hash: c49ed...2ba Så snilt av deg Vi bor på Røa, Oslo vest.. Anonymous poster hash: a13eb...63e Jeg bor også her, ikke så langt fra Kiwi! Mange ungdommer i nabohusene våre som har spurt oss om å være barnevakt. Lapp på Telefonstolpe, Kiwi eller Joker. Men ellers er det vel bare å spørre de naboene dere kjenner om de vet om noen? Det er som sagt flere som har lyst... Anonymous poster hash: fbdcd...e03
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #10 Skrevet 29. desember 2014 ..sette opp en lapp på Kiwi, eller blir det for dumt? Vi bor langt fra familie, og har derfor få å spørre om barnevakt. Ikke at vi trenger det så ofte, men av og til hadde det vært fint å ha en som kunne hentet i barnehagen eller sittet en kveld hos oss mens vi går ut. Gjerne en tenåring eller en pensjonist. Vi har ingen naturlige kanaler for å knytte til oss en barnevakt - vi kjenner få naboer, har ingen bekjente med tenåringsbarn etc. Hvordan ville dere gått frem? Anonymous poster hash: a13eb...63e Hvor bor dere da? Jeg kunne vært barnevakt å har selv barn Anonymous poster hash: c49ed...2ba Så snilt av deg Vi bor på Røa, Oslo vest.. Anonymous poster hash: a13eb...63e Hvor gammelt/gamle er barna/barnet ditt, HI? Har du forresten tenkt på å spørre andre foreldre i barnehagen/skolen? Det tenkte nemlig ikke vi på før moren til en kompis i barnehagen spurte om vi kunne ha kompisen på overnatting. Det var selvfølgelig bare koselig og nå har vår også overnattet der når vi trengte barnevakt. Det er en aldeles bedårende ettåring Lurt med barnehagevenner! Men det blir vel kanskje førts aktuelt om noen år... Anonymous poster hash: a13eb...63e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #11 Skrevet 29. desember 2014 Bor dessverre i Bergen. Håper du finner en flink og omsorgsfull barnevakt Anonymous poster hash: c49ed...2ba Åja, det var dumt, men takk for omtanken Anonymous poster hash: a13eb...63e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #12 Skrevet 29. desember 2014 ..sette opp en lapp på Kiwi, eller blir det for dumt? Vi bor langt fra familie, og har derfor få å spørre om barnevakt. Ikke at vi trenger det så ofte, men av og til hadde det vært fint å ha en som kunne hentet i barnehagen eller sittet en kveld hos oss mens vi går ut. Gjerne en tenåring eller en pensjonist. Vi har ingen naturlige kanaler for å knytte til oss en barnevakt - vi kjenner få naboer, har ingen bekjente med tenåringsbarn etc. Hvordan ville dere gått frem? Anonymous poster hash: a13eb...63e Hvor bor dere da?Jeg kunne vært barnevakt å har selv barn Anonymous poster hash: c49ed...2ba Så snilt av deg Vi bor på Røa, Oslo vest.. Anonymous poster hash: a13eb...63e Jeg bor også her, ikke så langt fra Kiwi! Mange ungdommer i nabohusene våre som har spurt oss om å være barnevakt. Lapp på Telefonstolpe, Kiwi eller Joker. Men ellers er det vel bare å spørre de naboene dere kjenner om de vet om noen? Det er som sagt flere som har lyst... Anonymous poster hash: fbdcd...e03 Oi, seriøst?! Vi er liksom bare på hils med naboene. Mange er eldre, og de barnefamiliene vi kjente har flyttet. Men kanskje jeg skal sette opp noen lapper da! Bor også rett ved Kiwi Kan jo kanskje ta en tur rundt ved Bogstad barneskole, i det feltet med rekkehus bak der bor det sikkert noen tenåringer... Anonymous poster hash: a13eb...63e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #13 Skrevet 29. desember 2014 Jeg spurte på facebook, mange meldte seg, og etter en time hadde jeg barnevakta i boks En kjempeflink 16 åring Det er ikke noe problem å henge opp en lapp på matbutikken, sjekke på fb eller andre steder. Det er mange tenåringer som ønsker å tjene litt ekstra lommepenger. Og fordelen er at de gjerne kan gjøre litt lekser når ungene er i seng så det går ikke ut over skolearbeidet Anonymous poster hash: 40b8c...56e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #14 Skrevet 29. desember 2014 ..sette opp en lapp på Kiwi, eller blir det for dumt? Vi bor langt fra familie, og har derfor få å spørre om barnevakt. Ikke at vi trenger det så ofte, men av og til hadde det vært fint å ha en som kunne hentet i barnehagen eller sittet en kveld hos oss mens vi går ut. Gjerne en tenåring eller en pensjonist. Vi har ingen naturlige kanaler for å knytte til oss en barnevakt - vi kjenner få naboer, har ingen bekjente med tenåringsbarn etc. Hvordan ville dere gått frem? Anonymous poster hash: a13eb...63e Hvor bor dere da?Jeg kunne vært barnevakt å har selv barn Anonymous poster hash: c49ed...2ba Så snilt av deg Vi bor på Røa, Oslo vest.. Anonymous poster hash: a13eb...63e Jeg bor også her, ikke så langt fra Kiwi! Mange ungdommer i nabohusene våre som har spurt oss om å være barnevakt. Lapp på Telefonstolpe, Kiwi eller Joker. Men ellers er det vel bare å spørre de naboene dere kjenner om de vet om noen? Det er som sagt flere som har lyst... Anonymous poster hash: fbdcd...e03 Oi, seriøst?! Vi er liksom bare på hils med naboene. Mange er eldre, og de barnefamiliene vi kjente har flyttet. Men kanskje jeg skal sette opp noen lapper da! Bor også rett ved Kiwi Kan jo kanskje ta en tur rundt ved Bogstad barneskole, i det feltet med rekkehus bak der bor det sikkert noen tenåringer... Anonymous poster hash: a13eb...63e Mange eneboliger rundt Joker. Sikkert flere tenåringsfamilier. Anonymous poster hash: fbdcd...e03
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #15 Skrevet 29. desember 2014 Finnes jo barnevaktfirmaer, som dette: http://www.barnevaktformidling.no/index.php?option=com_content&task=view&id=79&Itemid=125 Anonymous poster hash: 5cfec...9fb
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #16 Skrevet 29. desember 2014 Legg inn en annonse på Finn. Kjenner ei som gjorde det og hun fikk over 30 svar fra ungdommer som ønsket tjene seg noen lommepenger... Ene mammaen i barnehagen her er innflytter og kjenner ingen her. Hun gjorde noe helt genialt for hun tok kontakt med den videregående skolen her og fikk henge opp en lapp i klasserommet til de som går barne- og ungdomsarbeider. Læreren sa i klasserommet når lappen ble hengt opp at slike barnevaktjobber var lurt, for om de gjorde en god jobb hadde de da sin første referanse pc CV,en når de senere skal søke jobb. Halve klassen ringte jo å ville ha jobben Anonymous poster hash: babc6...a5b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #17 Skrevet 29. desember 2014 Legg inn en annonse på Finn. Kjenner ei som gjorde det og hun fikk over 30 svar fra ungdommer som ønsket tjene seg noen lommepenger... Ene mammaen i barnehagen her er innflytter og kjenner ingen her. Hun gjorde noe helt genialt for hun tok kontakt med den videregående skolen her og fikk henge opp en lapp i klasserommet til de som går barne- og ungdomsarbeider. Læreren sa i klasserommet når lappen ble hengt opp at slike barnevaktjobber var lurt, for om de gjorde en god jobb hadde de da sin første referanse pc CV,en når de senere skal søke jobb. Halve klassen ringte jo å ville ha jobben Anonymous poster hash: babc6...a5b Haha så flott! Takk for mange gode tips, kanskje dette ordner seg likevel da Anonymous poster hash: a13eb...63e
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #18 Skrevet 29. desember 2014 Jeg ville forhørt meg i barnehagen eller i nærmiljøet, evt satt enn annonse på Finn.no. For vår del brukte vi nærmiljøet, vi bodde på Nygårdshøyden i Bergen og hadde studentkollektiv i nabobygget. Anonymous poster hash: 111a4...856
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå