Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #1 Skrevet 29. desember 2014 Kan vi da la han være alene hjemme på nyttårsaften (inne)? Et halvt år gammel katt som ellers er trygg. Det har blitt fyrt opp en og annen rakett allerede i området, og da har han ikke reagert, men dette er jo ingenting mot fyrverkeribonanzaen på nyttårsaften... Anonymous poster hash: 734ea...e42
Pobie Skrevet 29. desember 2014 #2 Skrevet 29. desember 2014 Jeg har aldri hatt en katt som har vært redd for fyrverkeri. Jeg synes det er helt greit å la han være hjemme alene, men jeg ville hatt på en tv eller radio.
Gjest Sekretøsa Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Mine er alene annenhvert år. Har 3 stk og ingen av de har vært redde. Så lenge den har et trygt sted å ligge så bør det gå greit
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #4 Skrevet 29. desember 2014 Jeg hadde blitt hjemme. Anonymous poster hash: dd92b...714
scarecrow2011 Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Ha på radioen og gi han et stort måltid eks fisk før du går. Sender mine katter i koma hvert år, de sover seg gjennom alt etter et stort fiskemåltid
mrsmergaert Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Jeg ville blitt hjemme den første nyttårsaften til katten. Du vet jo ikke hvordan den vil reagere før den har vært igjennom en.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå