Gå til innhold

Andre med alt fra 23-28 dager syklus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når regner dere ut at dere har el? Er det noen som vet når de har el når det varierer så mye fra gang til gang? Jeg pleier å ligge på 25 dager syklus. Men etter 1 års prøving, har vi enda ikke blitt gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde mellom 30 og 36, men standaren var 30 - 31 dager, og kun innimellom at de var lengre av uvisse grunner.

Brukte eggløsningstester for å finne el, som stort sett var rundt dag 18 i syklusen (litt senere om det ble en lengre syklus, da lutealfasen alltid er like lang).

Det første du bør gjøre er jo å sjekke for el med enten el-tester eller å ta tempen hver morgen, for å finne ut om du har el, og ikke minst en lang nok lutealfase, og ta det fra der.

Anonymous poster hash: 11b9b...b5e
Skrevet

Da ville jeg kjøpt meg en fertilitetsmonitor. Jeg har fått uregelmessig mens de siste årene, og vurderer å kjøpe meg fertilitetsmonitor hvis det ikke klaffer snart.

Anonymous poster hash: 570d0...acc
Skrevet

Ja, jeg har 23-28 dagers. Litt kjipt når den er så varierende. Før jeg fikk barn var den som ei klokka - alltid 28-29 dager...

Anonymous poster hash: d4a60...f44
Skrevet

Jeg hadde 21-30 dagers sykluser faktisk..... brukte eggløsningstester. Ble ikke gravid jeg heller, så fikk utredning. Viste seg at jeg hadde endometriose som gjorde at jeg ikke ble gravid av meg selv (direkte pga det og også fordi endometriosen begrenset eggproduksjonen). 

Nå er vi gravide via ivf :)

Anonymous poster hash: b9967...2c5
Skrevet

Jeg har syklus fra 21-28 dager. 4 graviditeter og 3 sa på et år. Andre trimester nå. Lykke til, det går nok bra. 

Anonymous poster hash: a8203...e82
Skrevet

Jeg har en syklus på 21-30 dager. Etter 1,5 års prøving kjøpte jeg fertilitetsmonitor, men fikk aldri utslag på el med den. Ble utredet og de fant grunnen til sjelden el. Etter 3 år ble jeg gravid på egenhånd:)

Anonymous poster hash: b0528...ee6

Skrevet

Vel, min syklus er normalt sett 29-32 dager. Tror ikke det er vanlig at syklusen er f.eks 28 dager i 100% av tilfellene.

Anonymous poster hash: 41e39...ae0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...