Gå til innhold

Stakkars meg status på Facebook


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ei i nær familie sliter dessverre endel om dagen da barnevernet vil ta fra henne ungene. Hun poster mye slike statusen på Facebook om BV, bilder av tårer og ordtak knyttet til kampen mot BV. Det som irriterer meg mest er da hun poster statuser som "ingen å være sammen med i julen" eller "alene på nyttårsaften og ingen å være sammen med hele uken". Jeg sender henne melding å spør om hun vil sees og inviterte henne også hit til jul før disse statuene ble skrevet og hun takket nei. Sendte henne melding nå å lurte på om hun ville bli med å feire nyttår med meg og en liten gjeng, hun takket nei fordi hun ikke kjenner noen.

 

Altså hva forventer du da? Hva er poenget med disse statusene da hun likevel takker nei til tilbud? Sympati? Ser også at ei hun kjenner har skrevet at hun kan komme dit på onsdag men da svarte hun at "hun er vant til å være alene så går nok greit".

 

Anonymous poster hash: db5cb...e3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er nok deprimert.. Og da vil hun bare være lei seg.. Og søke trøst på nett..

 

Anonymous poster hash: 1e67c...490

Skrevet

Da svarer du bare på posten: du er fortsatt velkommen hos meg -som altid.

 



Anonymous poster hash: 60eaa...b6b
Skrevet

Hun trenger nok sårt trøst og omsorg. Det er jo lettest å få det på nett noen ganger

Skrevet

Hater slike martyrer.

La de sitte alene.

 

Anonymous poster hash: 2567a...e6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...