Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Har noen liggende, og har veldig lyst å sove da det er min tur å stå opp imorgen.. Men er redd for å bruke de opp på "tull". Anonymous poster hash: f35d5...565
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Hvis du skal stå opp med unger i morgen tidlig, så tar du IKKE sovetablett NÅ. Det er alt for sent på kvelden til det nå. Ta deg heller et godt glass vin. Anonymous poster hash: bdf44...d7c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Hvis du skal stå opp med unger i morgen tidlig, så tar du IKKE sovetablett NÅ. Det er alt for sent på kvelden til det nå. Ta deg heller et godt glass vin. Anonymous poster hash: bdf44...d7c Øhh, om det er imovane, zopiklone e.l. kan hun fint ta en nå. Den virker fort og varer ikke mer enn noen timer. I tillegg blir man ikke utslått eller i koma, man bare får hjelp til å sovne. Det er da virkelig tåpelig å foreslå vin!?! Anonymous poster hash: 327e2...46f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Det er bare imovane, ute sv kroppen etter 4 timer. Anonymous poster hash: f35d5...565
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Hvis du skal stå opp med unger i morgen tidlig, så tar du IKKE sovetablett NÅ. Det er alt for sent på kvelden til det nå. Ta deg heller et godt glass vin. Anonymous poster hash: bdf44...d7c Øhh, om det er imovane, zopiklone e.l. kan hun fint ta en nå. Den virker fort og varer ikke mer enn noen timer. I tillegg blir man ikke utslått eller i koma, man bare får hjelp til å sovne. Det er da virkelig tåpelig å foreslå vin!?! Anonymous poster hash: 327e2...46f Hvorfor er det tåpelig å foreslå et glass vin? Jeg sover i alle fall godt etter et glass vin. Beklager at jeg ikke kjenner til virkningstiden av alle typer sovemedisin. Anonymous poster hash: bdf44...d7c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Hvis du skal stå opp med unger i morgen tidlig, så tar du IKKE sovetablett NÅ. Det er alt for sent på kvelden til det nå. Ta deg heller et godt glass vin. Anonymous poster hash: bdf44...d7c Øhh, om det er imovane, zopiklone e.l. kan hun fint ta en nå. Den virker fort og varer ikke mer enn noen timer. I tillegg blir man ikke utslått eller i koma, man bare får hjelp til å sovne. Det er da virkelig tåpelig å foreslå vin!?! Anonymous poster hash: 327e2...46f Hvorfor er det tåpelig å foreslå et glass vin? Jeg sover i alle fall godt etter et glass vin. Beklager at jeg ikke kjenner til virkningstiden av alle typer sovemedisin. Anonymous poster hash: bdf44...d7c Må ikke uttale deg så bastant om ting du ikke vet nok om. Og jeg syns det er tåpelig å bruke alkohol på den måten. Anonymous poster hash: 327e2...46f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Nå har jeg tatt tablett så håper jeg får sove Anonymous poster hash: f35d5...565
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Nå har jeg tatt tablett så håper jeg får sove Anonymous poster hash: f35d5...565 Da bør du ikke sitte her.. Anonymous poster hash: 327e2...46f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Vin er utrolig dårlig å bruke til sovemiddel... Man bli døsig og sovner kanskje, men søvnen er utrolig dårlig! Anonymous poster hash: c9023...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå