Novemberdama Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Hva er greia med alle disse "Når legger deres ....-åring seg i jula/romjula/julaften/ på en lørdag/nyttårsaften/1. nyttårsdag?" trådene? Er det så vanskelig å ta en avgjørelse på når ens egne barn skal få legge seg? Må dere liksom forhøre dere med andre om når din unge burde legge seg? Hva gjorde folk før det fantes forum, sier jeg bare! Endret 28. desember 2014 av Novemberdama
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Dette er mitt første barn å ja da er jeg usikker på hva jeg bør gjøre anngående leggetider. Syns småen på 3 år fortsatt er liten,å dermed er jeg usikker på om jeg skal la han være våken så lenge han vil eller om jeg skal legge han til ett bestemt tidspunkt. Jeg kommer ikke til å legge han til vanlig tid hvertfall. Anonymous poster hash: 79679...e61
BareMas Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Det er vel for at man tenker på hva naboen synes, redd for sladder på bygda, og hva som egentlig er vanlig. Hvem vil vel være den kjipe mora som sender ungene i seng flere timer før alle andre? Selv gir jeg en lang f... Jeg legger ungen slik at hun får nok timer på øyet, gidder ikke å ødelegge dagen etter bare for at "alle andre" har ungene oppe til 22-23. Jeg er heller ikke redd for å innrømme at jeg trenger de timene fra ungenes leggetid til min egen leggetid for meg selv.
Novemberdama Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2014 Dette er mitt første barn å ja da er jeg usikker på hva jeg bør gjøre anngående leggetider. Syns småen på 3 år fortsatt er liten,å dermed er jeg usikker på om jeg skal la han være våken så lenge han vil eller om jeg skal legge han til ett bestemt tidspunkt. Jeg kommer ikke til å legge han til vanlig tid hvertfall. Anonymous poster hash: 79679...e61 Men hva tror du kan skje om du legger han når han selv vil da? Og uansett er det jo ingen andre her på forumet som vet hva som skjer, for de kjenner jo ikke ungen din. Jeg fatter bare ikke at noen som har klart å sette et barn til verden klarer å være så ubesluttsom og usikker at de ikke klarer å finne ut når de skal legge ungen sin en kveld i året....
Hjertefru Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Nei, før måtte vel foreldre prøve og feile- merker jo fort på ungene hvis soving og leggetider ikke fungerer. Foreldre har vel aldri vært så usikre på egen rolle som nå og derfor alle disse trådene.
Novemberdama Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2014 Det er vel for at man tenker på hva naboen synes, redd for sladder på bygda, og hva som egentlig er vanlig. Hvem vil vel være den kjipe mora som sender ungene i seng flere timer før alle andre? Selv gir jeg en lang f... Jeg legger ungen slik at hun får nok timer på øyet, gidder ikke å ødelegge dagen etter bare for at "alle andre" har ungene oppe til 22-23. Jeg er heller ikke redd for å innrømme at jeg trenger de timene fra ungenes leggetid til min egen leggetid for meg selv. Men finnes det virkelig naboer som bryr seg om når en 3-åring legger seg på nyttårsaften? Folk lager så mye styr for seg selv! De planlegger og spør og graver om alt mulig rart. Noen klarer jo ikke ta en eneste beslutning selv. Må være veldig slitsomt å tenke så mye på noe så uviktig.
BareMas Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Det er vel for at man tenker på hva naboen synes, redd for sladder på bygda, og hva som egentlig er vanlig. Hvem vil vel være den kjipe mora som sender ungene i seng flere timer før alle andre? Selv gir jeg en lang f... Jeg legger ungen slik at hun får nok timer på øyet, gidder ikke å ødelegge dagen etter bare for at "alle andre" har ungene oppe til 22-23. Jeg er heller ikke redd for å innrømme at jeg trenger de timene fra ungenes leggetid til min egen leggetid for meg selv. Men finnes det virkelig naboer som bryr seg om når en 3-åring legger seg på nyttårsaften?Folk lager så mye styr for seg selv! De planlegger og spør og graver om alt mulig rart. Noen klarer jo ikke ta en eneste beslutning selv. Må være veldig slitsomt å tenke så mye på noe så uviktig. Det er kanskje det de er redde for, om naboen faktisk bryr seg. Tror ikke mine naboer gjør det, men så bryr jeg meg ikke nevneverdig om hva de tenker heller 😂
Gjest Antarctica Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Nei, før måtte vel foreldre prøve og feile- merker jo fort på ungene hvis soving og leggetider ikke fungerer. Foreldre har vel aldri vært så usikre på egen rolle som nå og derfor alle disse trådene. Om de opprinnelig følte at det ikke var så farlig, får de i hvert fall sparket bena under seg ved alle råd som verserer. For nå holder det ikke å være god nok lenger, nå skal man være fullkommen som mor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå