Gå til innhold

ereksjonstrøbbel for mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feks, vi er kåte, han har stor hard ereksjon, vi tar på hverandre og er opphisset, så har viboralsex, for da kommer jeg garantert og godt ogvkraftig, men så, når han etterpå skal gjennomføre samleie, da slapner den av, og han må runke seg til han kommer......

Har vert sånn en del år no, at iallefall annenhver gang vi har sex, såvslapner den midtveis og samleie er vanskelig å gjennomføre.

Han er 44, og lett overvektig, ellers frisk.

Trasig.

Anonymous poster hash: 4edfc...c0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er verre for ham enn for deg.

Ikke legg noe vekt på det, nyt at du har det bra og får orgasme. Forventninger hjelper ikke.

Anonymous poster hash: e7211...b32

Skrevet

Ingen krise så lenge dere begge får orgasme?

Anonymous poster hash: ed5ca...68f
Skrevet

Et sånt problem blir et problem for begge. Det er ikke sikkert HI, eller andre med menn med liknende problem, bryr seg så mye om at det er vanskelig å gjennomføre samleie. Men det er vanskelig å se at mannen sin blir preget av noe sånt. Ereksjonen er generelt veldig viktig for menn!

Hva sier mannen selv om dette? 

Hva mener du med lett overvektig? Det kan hende denne overvekten er helsemessig farlig for ham.

Dersom mannen min hadde fått ereksjonssvikt hadde jeg bedt ham ta en tur til legen. Ikke fordi at jeg er så opptatt av at han må penetrere meg, men fordi mannen må få sjekket ut hva ereksjonssvikten kommer av.

Skrevet

Hva med å gå rett på sak på han først for deretter å avslutte på deg? Kan hende han ikke klarer å holde den stiv lenge nok ....?

Anonymous poster hash: 0d01d...fc8

Skrevet

Lett overvektig i hans tilfelle er at jan er 174 cm og 90 kg. Likervikke fysisk aktivitet og sitter stort settbpå rompa. Blir sliten av å springe frem og tilbake på plena. Tjo, vel, vi har ikke akkurat snakket om situasjonen. Men vi har vert sammen i 23 år. Når dette skjer hjelper jeg han med å suge litt, og runke litt, og kose med anus.er egentlig ikke noe enormt problem, men jeg undrer why, og sånn.....

Skrevet

Lett overvektig i hans tilfelle er at jan er 174 cm og 90 kg. Likervikke fysisk aktivitet og sitter stort settbpå rompa. Blir sliten av å springe frem og tilbake på plena. Tjo, vel, vi har ikke akkurat snakket om situasjonen. Men vi har vert sammen i 23 år. Når dette skjer hjelper jeg han med å suge litt, og runke litt, og kose med anus.er egentlig ikke noe enormt problem, men jeg undrer why, og sånn.....

Med bmi på 29,73 og utrent og i dårlig form så ligger mannen din helt på grensen til fedme. Da er han ikke lenger "lett overvektig". Går han opp én kilo til så bikker han over i kategorien fedme.

Lege, sunt kosthold og trening. Hvis han røyker så bør han slutte med det også.

Anonymous poster hash: ae20f...e5a

Skrevet

Kose med anus faktisk... Blæææ

Anonymous poster hash: 0250a...c03

Skrevet

Mannen din er såpass overvektig at han nærmer seg kategori fedme i BMI.

Det kan hende han sliter med å holde ereksjonen oppe pga at det rett og slett blir for slitsomt. Når han stort sett sitter på rompa, kan langvarige sex bli et utholdenhetsproblem for ham. Men det blir spekulasjoner.

Snakk ordentlig med ham og oppfordre ham til å gå til legen, er mitt råd.

Skrevet

Hva gjør jeg da, når han mener han er normal, og at tynne menn ef unormale, og at han er oppvokst på brød, kvitost, og helmelk, og ingen lett prrodukter. Ingen i hans familie er overvvektig. Hans overvekt begynte etter at hanble sammen med meg, og begynte jed min magre kist og lett produkter. Han synes idrett og fysisk akt er slitsomt og unødvendig. ..

Ja....kose med anuus...du burde prøve.....

Skrevet

Hva gjør jeg da, når han mener han er normal, og at tynne menn ef unormale, og at han er oppvokst på brød, kvitost, og helmelk, og ingen lett prrodukter. Ingen i hans familie er overvvektig. Hans overvekt begynte etter at hanble sammen med meg, og begynte jed min magre kist og lett produkter. Han synes idrett og fysisk akt er slitsomt og unødvendig. ..

Her er det lett å lese irritasjon mellom linjene :P Ikke det at jeg ikke forstår deg!

Mannen din er nok uvitende mtp kosthold/trening. Der er enda en grunn til å sende ham til legen :)

Kose med anus.. Jeg synes ikke noe om det, og jeg hadde latt være. Du trenger ikke gjøre noe du ikke vil. Samtidig kan det være denne ene tingen som gjør ham ekstra tent.

Skrevet

Du sier jo mye av svaret selv, da.... "hans overvekt begynte etter at han ble sammen med meg og begynte med min magre kost og lettprodukter. Han synes idrett og fysisk aktivitet er slitsomt og unødvendig."

For det første - ditt kosthold passer tydeligvis IKKE mannen din. For mye karbohydrater og for lite fett gjør at mange legger på seg fordi blodsukkeret blir for ustabilt, noe som hemmer vekttap og fremmer fettlagring.

For det andre - mannen din er lat. Enhver noenlunde oppegående person vet i dag at fysisk aktivitet er nødvendig for å bevare helsen best mulig!

Sex er fysisk aktivitet og pga. sin latskap ellers, og hans overvekt, så har han hverken styrke eller utholdenhet til å holde på lenge under samleie. Han er ikke i form til det, enkelt og greit.

Så det er opp til ham... vil han fortsette å se på at kroppen forfaller, at sexlivet forfaller, fordi han er lat (og har latt seg overtale til et kosthold som ikke passer hans kropp), eller vil han få bedre helse og bevare helsen og et godt sexliv i årene fremover?

Selvfølgelig er det slitsomt med fysisk aktivitet når han ikke gidder og er så dårlig form som han er i nå! Det er naturlig! Men eneste måten å få det til å bli mindre slitsomt slik at han orker mer, det er å trene riktig. Han trenger ikke trene svært hard for å få resultater, men han må trene regelmessig.

Dette har også med verdier å gjøre, jeg hadde krevd at han tok tak i egen helse, og så hadde jeg støttet ham i prosessen.

Er det noe han likte å gjøre før som han har sluttet med? Få ham til å begynne med det igjen. Jo mer lystbetont, jo større sjanse er det for at han fortsetter med det over tid.

Trener en eller flere av kompisene hans så få ham til å være med dem for å trene.

La hans (og din) helse bli et fellesprosjekt i heimen, hvor dere støtter hverandre.

Er han selv fornøyd med å puste og pese om han løper en gang over plenen? Er han fornøyd med å ikke kunne være aktiv sammen med deg og ungene? Er han fornøyd med å ha dårligere form en svært mange 50-60-70-åringer? (Jeg vet til og med om 80-åringer som går raske turer og jogger og har aktive sexliv...) Er du fornøyd med å ha en mann som er på full fart inn i livsstilssykdommer... fordi han ikke gidder ta ansvar for egen helse?

Ta det opp, men gjør det på en ordentlig måte. Mannen må innse at han i øyeblikket gambler med helsen sin, gambler med sitt fremtidige sexliv...

Anonymous poster hash: ae20f...e5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...