Troika1 Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Avsluttet min første (enkel) pergokur nå i desember. Er 6-7 dpo i dag, og er pga. mensmurringer og kviser (som jeg får hver måned på denne tiden her) overbevist over at jeg ikke er gravid. Så har begynt å "planlegge" neste kur. Har altså hentet ut en resept, og når jeg går inn å sjekker på mineresepter.no, så står det reit 3 der. Planen fra gyn var å ta denne enkle kuren jeg er ferdig med, for så å fortsette med to doble (men pause mellom). Betyr reit 3 tre resepter? I så fall, har jeg en for lite. Er også usikker på om jeg skal kjøre på med dobbel, eller om jeg bare skal ta en enkel igjen. Ble syk rett før el, men fikk gjort mitt akkurat når jeg hadde nesten positiv/positiv el-test og masse el-slim. I arket jeg fikk med gyn stod det annenhver dag, men det ble litt vanskelig da. Hva hadde du gjort? (har el til vanlig, men prøvetiden har vært lang. fikk el ca. til vanlig tid under kuren) Ikke quote
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Fikk du el av enkelkur er det liten vits å ta dobbel..reit tre betyr tre ganger + den du allerede har tatt ut Anonymous poster hash: 329bd...36c
SuperFries Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Snakk med legen din, du. Det er ikke du som bestemmer dette.
Troika1 Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 28. desember 2014 Fikk du el av enkelkur er det liten vits å ta dobbel..reit tre betyr tre ganger + den du allerede har tatt ut Anonymous poster hash: 329bd...36c Da er det nok for lite :/
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Man skal jo helst ikke gå lengre enn 3 kurer. Da holder det jo..? Anonymous poster hash: 329bd...36c
Troika1 Skrevet 28. desember 2014 Forfatter #6 Skrevet 28. desember 2014 Man skal jo helst ikke gå lengre enn 3 kurer. Da holder det jo..? Anonymous poster hash: 329bd...36c Nei, om jeg skal følge oppskriften fra gyn må jeg hente ut to doble kurer (altså, fire pakker), og siden det står reit 3 blir det en for lite :/
SuperFries Skrevet 29. desember 2014 #7 Skrevet 29. desember 2014 For det første vet du ikke om du er gravid eller ei nå. Det samme gjelder etter evt neste rundt. Er du ikke gravid da, ringer du legen for ny resept. Så vanskelig kan det da ikke være.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #8 Skrevet 29. desember 2014 takk for alle svar =) Anonymous poster hash: ef2f2...012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå