Gå til innhold

Julebukkostymer og barn som ikke kan synge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene mine vil gå julebukk, men de kan virklig ikke synge. De kan imidlertid spille fløyte og klarinett. Er det innafor å fremføre julesangene uten sang eller blir det bare teit?

Anonymous poster hash: 36fb7...021

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle ikke vært julebukkostymer, men bare julebukk.

Skrevet

Det er ikke idol men julebukk tenker jeg. Hvis de kler seg fint, oppfører seg bra (slik julebukker skal gjøre) og synger sitt beste så er det ikke så nøye om det er litt surt. Jeg hadde syntes det var sjarmerende hvis jeg fikk de på døren selv.

Verre med unger som ikke kler seg, kommer på døren og forventer "gevinst" uten å gjøre en innsats :nissevink:

Skrevet

Det er ikke idol men julebukk tenker jeg. Hvis de kler seg fint, oppfører seg bra (slik julebukker skal gjøre) og synger sitt beste så er det ikke så nøye om det er litt surt. Jeg hadde syntes det var sjarmerende hvis jeg fikk de på døren selv.

Verre med unger som ikke kler seg, kommer på døren og forventer "gevinst" uten å gjøre en innsats :nissevink:

Det er ikke snakk om at de synger litt surt. Det er så ille at du sansynlig vis ikke gjenkjenner melodien.

Skrevet

Å få spilt en julesang i steden for at den blir sunget er jo både kreativt og koselig. Er ikke alle steder sang er vanlig når man går julebukk, men man må ha tid til en prat.

Anonymous poster hash: 4e57a...870

Gjest Antarctica
Skrevet

Spela på, bara! Det ville ha gitt ekstra bonus hos meg i form av seigmenn og sjokoladenisser!

Skrevet

Spela på, bara! Det ville ha gitt ekstra bonus hos meg i form av seigmenn og sjokoladenisser!

Du gir seigemenn og sjokoladenisse til julebukkene? :D

Send over adressen din med en gang,for da skal vi helt klart gå julebukk hos deg! :P

Anonymous poster hash: bcdf4...029

Gjest Antarctica
Skrevet

Du gir seigemenn og sjokoladenisse til julebukkene? :DSend over adressen din med en gang,for da skal vi helt klart gå julebukk hos deg! :P  Anonymous poster hash: bcdf4...029

Brekker dem løs fra kakehuset om jeg må!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...