Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Ikke pga. At hun blir tatt i å jukse og har vært uærlig for det er ikke greit å holde på slik og utrolig synd at hun har gjort det.. Det som er trist er hvor mye folk her inne, på kvinneguiden og media virkelig storkoser seg og er kjempefornøyde. Det virker som at flere har ventet på dette og ikke kunne vært mer fornøyd! Skammelig faktisk... Anonymous poster hash: 1ad00...5f9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Skikkelig smart å starte enda en tråd da, hvis du synes så synd på henne. Anonymous poster hash: d0a73...b47
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Jeg synes også synd på henne. Ikke fordi andre prater om henne, det har hun valgt selv. Men fordi at hun ikke evner å se at hun er god nok, og fordi hun har et forvrengt verdisyn. Jeg håper både hun og mannen kan få profesjonell hjelp før det er for sent.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Jeg vil bare belyse min avsky mot folkene som gnir seg i hendene, alt her inne er nesten bare negativt. Saken er oppe på db uansett, så tror ikke dette innlegget er utløsende til at hetsen forsetter. Anonymous poster hash: 1ad00...5f9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Vel, når du utgir deg for å være så himla perfekt som FF frue gjør, på ALLE området, så er fallhøyden rimelig stor. Syns ikke det grann synd på henne. Den som er med på leken, må tåle steken. Anonymous poster hash: a2448...f7d
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Jeg synes også synd på henne. Ikke fordi andre prater om henne, det har hun valgt selv. Men fordi at hun ikke evner å se at hun er god nok, og fordi hun har et forvrengt verdisyn. Jeg håper både hun og mannen kan få profesjonell hjelp før det er for sent. Jeg er veldig enig. Kan ikke forstå hvorfor hun ikke tenker at hun er god nok som hun er? De færreste "legger ut" stygge bilder av seg selv på f.eks Facebook eller instagram, men å føle at du skulle hatt litt tynnere legger og dermed redigere dem er rett og slett ikke sunt. Anonymous poster hash: 1ad00...5f9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Vel, når du utgir deg for å være så himla perfekt som FF frue gjør, på ALLE området, så er fallhøyden rimelig stor. Syns ikke det grann synd på henne. Den som er med på leken, må tåle steken. Anonymous poster hash: a2448...f7d Det er litt dette du sier jeg personlig synes er så håpløst.. Det er greit at hun får tyn for løgn alt det der, fremstiller seg selv på feil grunnlag osv. Men jeg synes likevel det er så simpelt tenkt av deg, at hun fortjener all dritten og at det var bare artig at hun ble "tatt". Nå kan vi le godt liksom... Anonymous poster hash: 1ad00...5f9
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Det er ikke synd på henne på grunn av dette, personlige forhold vil jeg ikke spekulere i. Det eneste jeg kan kommentere er det hun har bidratt med i offentligheten. Den problematiske blandingen av magasin og blogg der livet og familien er nipet, tucket og glanset. Sjangeren dobbeltkommuniserer og blir derfor lest av mange som søte, uskyldige Carolines blogg, det er det ikke. Den utgir seg likevel for å være ekte og mange leser den slik. Anonymous poster hash: edf4a...e02
Novemberdama Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Jeg syntes hele dama er patetisk. Bildene hun legger ut er jo bare latterlige! Der står hun i penkjole til 10000,- og veske til 30000,-, høye hæler og sminket til det ugjenkjennelige, og hvor er hun? Haha! Jo på gata i Skien eller på en eller annen brygge i Porsgrunn! Hvem går slik kledd når de skal handle på Kiwi i Skien? Det er jo bare latterlig!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #10 Skrevet 28. desember 2014 Hun er tragisk!!! Tjener masse på å manipulere seg til noe hun ikke er. Det er så tragisk at jeg har ikke ord. Hun burde ha litt respekt for sponsorer og folk og legge ned dritt bloggen. Anonymous poster hash: d8cc7...5e0
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #11 Skrevet 28. desember 2014 Det er jo de redigerte bildene som ennå ligger på bloggen, de ekte ble jo fjernet. Hun burde beklaget og ikke fjernet bevisene. Stakkars datterensom skal vokse opp til å måtte være perfekt. Anonymous poster hash: 76a7c...3a8
Gjest Kira Skrevet 28. desember 2014 #12 Skrevet 28. desember 2014 Personhets er fjernet fra tråden. Kira
sug lut Skrevet 28. desember 2014 #13 Skrevet 28. desember 2014 det patetiske og kjedelige og ikke minst selvmotsigende er jo alle dere som skaper henne mens dere rauter om hvor feil det er at hun finnes.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #14 Skrevet 28. desember 2014 Tenk dere den fylleangst-følelsen ff sitter med i disse dager... ai ai ai Anonymous poster hash: 87226...bde
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #15 Skrevet 28. desember 2014 Tenk dere den fylleangst-følelsen ff sitter med i disse dager... ai ai ai Anonymous poster hash: 87226...bde Den svir Anonymous poster hash: f3a43...650
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #16 Skrevet 28. desember 2014 Jeg synes hun og mannen (fordi de er jo et team) fortjener denne skittentøyvasken. Måten de har svart folk i kommentarfeltet nedlatende og frekt, outet og kneblet folk som er uenige, løyet, LKEs uttalelser om kvinnekroppen og kilo mens han samtlig har redigert sin kones kropp. Nei, dette hadde de i vente og det er bra det er kommet ut! Anonymous poster hash: 7a74d...e2b
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #17 Skrevet 29. desember 2014 Jeg tenker at begge to er rimelig syke. Hun har blitt beskylt for å være for tynn, for å ha spise forstyrrelser, for å påvirke unge jenters selvbilde negativt. Hun svarer på kritikken at hun er naturlig slank og at hun trener og spiser sundt fordi det gir henne energi. Mannen sier at Beyoncey har 20 kg for mye på kroppen sin og når han blir kritisert for å si dette svarer han med å spørre hvorfor det er mer ok og kritisere Caroline for å være for tynn når hun bare er slik fra naturens side. Så velger de å redigere henne tynnere??? Jeg tror Caroline kommer fra en familie som har et sykt forhold til mat og kropp. Da det berømte 4 -dagers bilde dukket opp i bloggen sa hun selv at hun hadde tatt bilde og vist sin mor som hadde blitt helt i ekstase over hvor bra hun så ut og hun hadde bed henne publisere bildet. Hun hadde publisert det fordi hun var stolt. Det er 4 dager siden dama har fått baby og kropp og utsenet er så viktig. Jeg klarer ikke å forstå det. Jeg synes faktisk synd på henne fordi hun tydeligvis er veldig usikker med et veldig dårlig selvbilde og hun ønsker på bloggen å fremstå som trygg, selvsikker og lykkelig. Tror det er enormt tungt å skulle fremstå som noe man egentlig ikke føler seg som. MEN jeg synes også hun fortjener at dette kommer frem. Tenk på alle disse unge usikre jentene som forguder henne og som tar alt hun skriver for god fisk. Jeg synes det er skikkelig råttent av henne å lure folk på dette viset. Å regelrett lyve og si at hun ser ut akkurat som på bildene er tragisk. Hun har visst hva hun har gjort for det er ikke få ganger det har væt oppe i media hva slags press hun skaper for unge jenter. Da blir det også litt rart å skylde på på kroppspress som grunn til at hun redigerer. Anonymous poster hash: f3d39...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå