Gå til innhold

Leggetider i romjula? 7 og 10 år..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ungene har vært med far noen dager. Der har de fått vært oppe så lenge de vil, sånn 11-12 tiden på kvelden.

Nå er de hjemme og blir sure på meg fordi jeg mener deskal legge seg tidligere.

7åringen la seg kl 20.45 idag, men ble liggende i sengen å leke til 10åringen la seg 21.45.

Helt greit at de leker litt på rommet etter leggetid, men de har da vært på badet, og er lagt for kvelden, så de må være på rommet.

Spesielt 10åringen synest dette er urettferdig..siden det er ferie og jul. De får selvfølgelig være oppe så lenge de vil på julaften og nyttårsaften med meg også.

Er det da så gale at de kommer seg i seng i rimlig tid disse andre dagene?

Anonymous poster hash: 599e9...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er ikke så strenge på leggetiden nå i jula. Mine barn sover 11 timer uansett når de legger seg. Nå i julen så pleier vi å legge oss samtidig. De sover i sengen med meg. Legger oss mellom 22.30-23.30, synes det er kjempe koselig jeg:)

De er 5 og 7 år

Anonymous poster hash: 33efd...9b2

Skrevet

Hadde de enda sovet lenger om morgenen så.. Men mine er oppe 7-7.30 uansett..

Skrevet

Har barn på samme alder, har blitt endel besøk ol i jula og mange sene kvelder. Når det ikke er noe spesielt syns jeg det er greit at de legger seg rundt kl 22. De sover til 9-10.

Anonymous poster hash: 25166...316

Skrevet

Har barn på samme alder, har blitt endel besøk ol i jula og mange sene kvelder. Når det ikke er noe spesielt syns jeg det er greit at de legger seg rundt kl 22. De sover til 9-10.

Kan noen gi meg oppskriften på barn som sover til 9-10?!?!😱

Det skjer ikke her i huset, uansett hvor sene kvelder det blir😳

Skrevet

Kan noen gi meg oppskriften på barn som sover til 9-10?!?!😱

Det skjer ikke her i huset, uansett hvor sene kvelder det blir😳

He he, vi har nok ikke gjort noe spesielt for å få til det. Barna våre har alltid vært B mennesker, blir ikke trøtte om kveldene og kan holde ut kjempe lenge. Døgnet blir alltid forskjøvet i ferier og litt i helger. Ulempen er at vi får lite alenetid på kveldene

Gjest Sekretøsa
Skrevet

De har lagt seg rundt 22-23 litt avhengig av hva vi har gjort. Nå har eldste reist til faren sin så da kommer han på 7 ned i 9-9.30 tiden. Mini står opp 7 uansett, gjerne før

Så opp må vi!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...