Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Samboeren skjønner ikke problemet med å spise pizza...blir helt satt ut jeg!!! Er så kjedelig å stå halve dagen på kjøkkenet kun for min egen del siden han heller vil ha pizza enn kalkun !!! Anonymous poster hash: 1df39...0b7
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Vi spiser som regel vanlig mat. Dette fordi kvelden og natten må tilbringes i et underjordisk parkeringshus sammen med hundene. Anonymous poster hash: 5b84d...966
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 I år skal vi ha hjemlaga pizza. Bruker vanligvis å ha juleskinke eller kalkun, men reiser bort tiiiiidlig 1.nyttårsdag og kjenner ikke at keg orker å kokkelere så mye på nyttårsaften. Er bare meg og min datter uansett, og hun er fornøyd med pizza i år:) Anonymous poster hash: a7f55...a10
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Kan dere ha noe annet enn kalkun da? Ribbe, pinnekjøtt, biff? Pizza synes iallfall jeg blir stusslig på en slik dag. Anonymous poster hash: 48366...09a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Vi har vanligvis kalkun, men jeg lagde det på lillejulaften da vi hadde en "ekstra" feiring så det gidder jeg ikke i år. Jeg skal lage tapas siden det kommer ett par venner, hadde vi vært alene så hadde vi lagd en god biff med noe enkelt tilbehør bare. Men jeg forstår at du synes det er litt stusslig med pizza, iallefall om det ikke er noe spesiell grunn til at dere vil ha noe raskt og enkelt. Anonymous poster hash: 463e8...04f
Love my kidz Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Pizza må da gå an på nyttårsaften vel, så kan du feire det nye året med litt finere mat første nyttårsdag? Er sistnevnte som er høytidsdagen :-) Selv skal vi ha koteletter nyttårsaften etter mannens ønske. Ikke fin mat det heller ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå