Gå til innhold

noen med små barn som har blitt gravid under studier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan dere fortelle litt om det?

Anonymous poster hash: e71b9...f76
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid, er student, har to deltidsjobber og et barn fra før. 

Går helt fint det. Man blir sliten, men slik er livet. Jeg passer på å jobbe mer enn vaktene mine for å få så mye permisjonspenger som mulig. Studier tar jeg i skippertak, og det går helt fint (masternivå). 

Skjønner ikke helt hva du vil vite?

Anonymous poster hash: 064d8...64a
Skrevet

nettopp funnet ut at jeg er gravid, ferdig med første halvår av studie, og har 2,5 år igjen. fulltid. pendler mye for å komme meg dit. har to fra før. minste på 3,5 år. 

Jeg ØNSKER barn, men samtidig må jeg føle jeg klarer det også. Er det ikke best å egentlig vente til man er i jobb tenker jeg. Men samtidig, det er jo bedre å være ferdig med barn før jobb, tenker jeg også..

Skrevet

Har to barn. Eldste er to år, yngste et halvt. Tar riktignok "bare" et fagskolestudium over  nett på et år (skriver "bare" da jeg har flere år på universitet og høgskole bak meg, og verken arbeidsmengden eller vanskelighetsgraden av studiet overhodet kan sammenlignes). Er halvveis ut i studiet, 3 mnd på vei med barn nr 3, og vil ha en 14 dagers hjemmeeksamen halvannen mnd før termin. Har et relativt lett svangerskap ift de to andre denne gangen, men trettheten er overveldende Likevel, det går på et vis - med svært reduserte krav til hjemmet. :P.

Anonymous poster hash: 648ff...e99
Skrevet

nettopp funnet ut at jeg er gravid, ferdig med første halvår av studie, og har 2,5 år igjen. fulltid. pendler mye for å komme meg dit. har to fra før. minste på 3,5 år. 

Jeg ØNSKER barn, men samtidig må jeg føle jeg klarer det også. Er det ikke best å egentlig vente til man er i jobb tenker jeg. Men samtidig, det er jo bedre å være ferdig med barn før jobb, tenker jeg også..