Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Hei Jeg er i dag 5+5 gravid. Har med jevne mellomrom testet med billigtester som har blitt sterkere og sterkere for hver gang. I dag ville jeg prøve en cb som jeg hadde i skapet Tok den ikke på morgenurin, men midt på dagen... Tisset på pinnen og så på den med en gang. Det første som lyste mot meg var en sterk test-strek, som kom den vannrette streken bak, som danner krysset, og til slutt nådde urinen fram til kontrollstreken i det lille vinduet:) Ingen tvil om at den var positiv. Gikk litt frem og tilbake og tittet på den Lyste mot meg Så reiste jeg ut, og kom tilbake i kveld.. Og nå forsvinner teststreken mer og mer.. Er nesten borte.. På tidligere tester jeg har tatt har resultatet syntes forvig Bare blitt mørkere, og falmet med årene No blir jrg stresset da... For at jeg ikke skal være gravid likevel.. Mistet i MA sist, så er nok litt preget av det... Noen som har opplevd liknende? Anonymous poster hash: 0ed8c...faa
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Tror ikke du skal tenke på det jeg. Ikke test så mye Du kan jo bestille deg en tidlig ul om du er engstelig Jeg hadde en i uke 7 og det var veldig godt. Anonymous poster hash: 8c510...762
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Ja, jeg skal bestille ultralyd med en gang de åpner igjen på nyåret! Ble anbefalt å ta en i uke 7 da jrg mistet sist ☺️ Anonymous poster hash: 0ed8c...faa
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Testen er jo bare gyldig i 10 minutter eller noe slikt. Anonymous poster hash: d9ef5...212
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #5 Skrevet 29. desember 2014 Ja, men synes det er litt ekkelt at den ble helt blank igjen (selv om det var etter mange timer) Jeg får kjøpe en digital, og komme meg på ul på nyåret! Takk for svar! Anonymous poster hash: 0ed8c...faa
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #6 Skrevet 29. desember 2014 Man skal se på testen etter 3-5 min (tror det er forskjell på tester) og lese av svaret da. Svar som kommer før og etter tells ikke. Mine ble og blanke etter noen timer, har en unge på 1 år for det Anonymous poster hash: 28005...de6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå