Gulrot87 Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Noen som har barn som har fått det under svangerskapet eller rett etterpå?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Ikke jeg, men eksen til eksen fikk en førstegangsinfeksjon under svangerskapet. Datteren er nesten døv (det vet de skyldes viruset), har en lett hjerneskade, adhd og diverse autismespekter-problemer. Hvor mye ut over hørselen som skyldes viruset vet de ikke. Det ligger noe arvelig autismespekter-problematikk på både mors og fars side, så en del er nok arvelig. Og mor røyket under svangerskapet, så det har vel heller ikke gjort underverker ift adhd/lærevansker. Men det er i alle fall sikkert at cmv har bidratt i negativ forstand. Meget mulig den også er årsak til hjerneskaden. Anonymous poster hash: f5be8...efa
Cat.68 Skrevet 29. desember 2014 #3 Skrevet 29. desember 2014 Ja min yngste datter . Det holdt på å gå fryktelig galt da viruset angrep leveren hennes. Hun måtte ha cellegift for å bli kvitt dritten. Men vi var uansett vanvittig heldige som slapp unna andre bivirkninger en at hun idag må ha tilveksthormon for å vokse normalt. Viruset kan jo føre med seg både døvhet, blindhet, hjerneskader og i verste fall død. Bare spør meg om du lurer på noe spesielt.
Gulrot87 Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2014 Uff, det var trist å høre. Men akkurat det jeg fryktet. Får håpe vi slipper unna disse bieffektene.
Gulrot87 Skrevet 29. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 29. desember 2014 Ja min yngste datter . Det holdt på å gå fryktelig galt da viruset angrep leveren hennes. Hun måtte ha cellegift for å bli kvitt dritten. Men vi var uansett vanvittig heldige som slapp unna andre bivirkninger en at hun idag må ha tilveksthormon for å vokse normalt. Viruset kan jo føre med seg både døvhet, blindhet, hjerneskader og i verste fall død. Bare spør meg om du lurer på noe spesielt. Er min yngste det gjelder her også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå