Gå til innhold

Oversiktlig oppbevaring av leker til små barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal av alle lekene til de små!! De er overalt, barna vet ikke hva de har fordi det ikke er noe system i noe som helst, finner litt her og noe der..... Nå som julegavene er åpnet flyter det enda mer.
Har søkt etter oppbevaringssystemer som er oversiktlige, hvor kassene er stablet i høyden, men hvor man kan se i kassen hva som finnes oppi, og hver enkelt kasse kan tas ut uten at resten følger med.

KidKraft har noe, Ikea har noe, og sikkert flere, men er de av noe som helst interesse som kommer opp på Google. Får ikke "dette er jo helt perfekt - følelsen" av noen av dem. Husker jeg så noen skråhyller med åpne bokser (9 eller 12 i hver hylle) en gang, men disse finner jeg selvsagt ikke igjen.

Så, hvilke bruker dere? Fordeler? Ulemper? Hvor har dere fått tak i dem?

(Og nei, barna har ikke så fryktelig mye, men 3 barn i et lite hus gjør sitt.. ;) Heldigvis har de mye av det de interesserer seg for og lite av annet dill. De har dessuten ikke leker på rommene sine, med mindre det er noe helt spesielt, kun i en fellesgang ved soverommene. Dette for at alle barna skal få glede av alle lekene).

På forhånd, tusen takk for svar! :)

Anonymous poster hash: eab3f...94d
Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Holder på å bli gal av alle lekene til de små!! De er overalt, barna vet ikke hva de har fordi det ikke er noe system i noe som helst, finner litt her og noe der..... Nå som julegavene er åpnet flyter det enda mer.Har søkt etter oppbevaringssystemer som er oversiktlige, hvor kassene er stablet i høyden, men hvor man kan se i kassen hva som finnes oppi, og hver enkelt kasse kan tas ut uten at resten følger med.KidKraft har noe, Ikea har noe, og sikkert flere, men er de av noe som helst interesse som kommer opp på Google. Får ikke "dette er jo helt perfekt - følelsen" av noen av dem. Husker jeg så noen skråhyller med åpne bokser (9 eller 12 i hver hylle) en gang, men disse finner jeg selvsagt ikke igjen.Så, hvilke bruker dere? Fordeler? Ulemper? Hvor har dere fått tak i dem?(Og nei, barna har ikke så fryktelig mye, men 3 barn i et lite hus gjør sitt.. ;) Heldigvis har de mye av det de interesserer seg for og lite av annet dill. De har dessuten ikke leker på rommene sine, med mindre det er noe helt spesielt, kun i en fellesgang ved soverommene. Dette for at alle barna skal få glede av alle lekene). På forhånd, tusen takk for svar! :)  Anonymous poster hash: eab3f...94d

Kjenner meg igjen!

Har også sett noen sånne skråhyller, de minte om smågodtbokser med lokk. Men det var på Finn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...