Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Går deres barn nyttårsbukk på nyttårsaften? For mine barn er det nyttårsaften handler om. Har gode minner fra min barndom der vi gikk i timesvis😀 Anonymous poster hash: f7f66...cb7
GeeGee Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Jeg bor i Bergen, og her går barna nyttårsbukk, ikke julebukk. Hsr inntrykk av at det er ganske vanlig på Vestlandet å gjøre det sånn.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Ja, 4 åringen går et par knappe timer nyttårsbukk. Anonymous poster hash: 9d14d...fa4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Vi bor nå i Bergen hvor ungene går nyttårsbukk. For noe tøys det er. Jeg er oppvokst i Rogaland hvor det er Julebukk mellom jul og nyttår utkledd som nisser. Mye finere tradisjon. Her er det Halloween på nyttår. Teit. Anonymous poster hash: 47e38...8e6
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Bor i Bergen og her går vi nyttårsbukk, akkurat som jeg gjorde da jeg var liten jente på 90-tallet Anonymous poster hash: c8ebf...929
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Syns nyttårsbukk er veldig koselig tradisjon jeg. Tør bare ikke gå i år med småen ettersom han garantert ikke ville ha synget. Har heller ingen andre barn han kan gå med. Men til neste år når han er 4 år så satser jeg på å gå nyttårsbukk til han,å ser frem til det! Anonymous poster hash: f3364...df5
Gjest Antarctica Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Vi gikk hele romjula, men det er visst fortrengt av Halloween-bukkene!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Vi bor nå i Bergen hvor ungene går nyttårsbukk. For noe tøys det er. Jeg er oppvokst i Rogaland hvor det er Julebukk mellom jul og nyttår utkledd som nisser. Mye finere tradisjon. Her er det Halloween på nyttår. Teit. Anonymous poster hash: 47e38...8e6 Gjør det noen forskjell om det skjer på nyttårsaften eller i romjula da? Anonymous poster hash: c5b63...437
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Vi bor nå i Bergen hvor ungene går nyttårsbukk. For noe tøys det er. Jeg er oppvokst i Rogaland hvor det er Julebukk mellom jul og nyttår utkledd som nisser. Mye finere tradisjon. Her er det Halloween på nyttår. Teit. Anonymous poster hash: 47e38...8e6 Gjør det noen forskjell om det skjer på nyttårsaften eller i romjula da? Anonymous poster hash: c5b63...437 Største forskjellen er at her kler alle seg ut som det er Halloween. Har ikke noe med jul å gå rundt som satan sjøl. Anonymous poster hash: 47e38...8e6
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #10 Skrevet 28. desember 2014 Vi bor nå i Bergen hvor ungene går nyttårsbukk. For noe tøys det er. Jeg er oppvokst i Rogaland hvor det er Julebukk mellom jul og nyttår utkledd som nisser. Mye finere tradisjon. Her er det Halloween på nyttår. Teit. Anonymous poster hash: 47e38...8e6 Gjør det noen forskjell om det skjer på nyttårsaften eller i romjula da? Anonymous poster hash: c5b63...437 Største forskjellen er at her kler alle seg ut som det er Halloween. Har ikke noe med jul å gå rundt som satan sjøl. Anonymous poster hash: 47e38...8e6 Ah, da skjønner jeg. Her er nyttårsbukk akkurat som julebukk, bare at det skjer på nyttårsaften. Anonymous poster hash: c5b63...437
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå