Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 ...har stygge bein, feite og flapsete armer, bilringer og stor rumpe? Kun ett alternativ - søppelsekk? Anonymous poster hash: df06d...f8e
Optatium Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Galla er jo lang kjole, så den dekker iallefall bena og rumpa 😜 Finn en med ermer eller bruk sjal så har du dekket armene, og med litt hold-in fikser du magen 😜
Sint naken biltyv Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Lang kjole så skjuler du stygge ben. Men seriøst, tror ikke du er så ille som du skal ha det til. Du må få opp selvtilliten din😊
Sint naken biltyv Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Galla er jo lang kjole, så den dekker iallefall bena og rumpa 😜 Finn en med ermer eller bruk sjal så har du dekket armene, og med litt hold-in fikser du magen 😜 Sjal er grusomt, SPESIELT på overvektige
Gjest Antarctica Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Bunad! Det er korrekt i alle sammenhenger, særlig på galla. Og grevinnehengene vises ikke under vid bunadskjorte.
Optatium Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Galla er jo lang kjole, så den dekker iallefall bena og rumpa 😜 Finn en med ermer eller bruk sjal så har du dekket armene, og med litt hold-in fikser du magen 😜 Sjal er grusomt, SPESIELT på overvektige Helt enig, men et forslag ☺️ Personlig ville jeg valgt en kjole med ermer kanskje.
Gjest Antarctica Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 (Min bunad har midje, så da må man stappe noen av bilringene over og noen under midtlinjen. Rumpa og lårene vises jo ikke under den store stakken, og hvis du har store bryster kommer søljene bare mer til sin rett.)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 V-utringning, høyt liv, fleksibel/strech i stoffet og ikke minst godt undertøy! http://www.floyd.no/tilbehor/shapewear/ts-body-smoother http://www.floyd.no/kjoler/kjoler-selskapskjoler/kjoler-selskapskjoler-lange#/page/1 Anonymous poster hash: 61d12...519
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Du bruker en gallakjole med tilbehør, eventuelt bunad. Også hører du ikke på Sint Naken Biltyv sine klesråd når du skal kle deg til galla. Anonymous poster hash: da407...095
Sint naken biltyv Skrevet 28. desember 2014 #10 Skrevet 28. desember 2014 Du bruker en gallakjole med tilbehør, eventuelt bunad. Også hører du ikke på Sint Naken Biltyv sine klesråd når du skal kle deg til galla. Anonymous poster hash: da407...095 Man kan ikke ha bunad på galla!😡
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #12 Skrevet 28. desember 2014 Du bruker en gallakjole med tilbehør, eventuelt bunad. Også hører du ikke på Sint Naken Biltyv sine klesråd når du skal kle deg til galla. Anonymous poster hash: da407...095 Man kan ikke ha bunad på galla! Jo, det kan man. Anonymous poster hash: 61d12...519
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #13 Skrevet 28. desember 2014 Du bruker en gallakjole med tilbehør, eventuelt bunad. Også hører du ikke på Sint Naken Biltyv sine klesråd når du skal kle deg til galla. Anonymous poster hash: da407...095 Man kan ikke ha bunad på galla!😡 Selvsagt kan man det. Hvor i himmelens navn har du lært kleskoder? På plata? Anonymous poster hash: da407...095
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #14 Skrevet 28. desember 2014 Bunad Bunad og tilsvarende nasjonaldrakter er automatisk godtatt som galla i Norge.[2] Som for herrer vil dette være spesifisert i internasjonal sammenheng, men siden friheten i kjolevalg er større for kvinner enn herrer, er dette mindre strengt. Anonymous poster hash: 41d01...a70
Sint naken biltyv Skrevet 28. desember 2014 #15 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Du bruker en gallakjole med tilbehør, eventuelt bunad. Også hører du ikke på Sint Naken Biltyv sine klesråd når du skal kle deg til galla. Anonymous poster hash: da407...095 Man kan ikke ha bunad på galla!😡Selvsagt kan man det.Hvor i himmelens navn har du lært kleskoder? På plata? Anonymous poster hash: da407...095 Nei ikke på plata. Hvorfor tror du det? Nei man kan ikke ha bunad på galla. Altså, det går an å ha det men det er ikke pent eller flott. Bare teit og tantete. Men det GÅR jo... Endret 28. desember 2014 av Sint naken biltyv
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #16 Skrevet 28. desember 2014 Du bruker en gallakjole med tilbehør, eventuelt bunad. Også hører du ikke på Sint Naken Biltyv sine klesråd når du skal kle deg til galla.Anonymous poster hash: da407...095 Man kan ikke ha bunad på galla!Jo, bunad er spesifisert som gallaantrekk. Anonymous poster hash: ef819...af7
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #17 Skrevet 28. desember 2014 Du bruker en gallakjole med tilbehør, eventuelt bunad. Også hører du ikke på Sint Naken Biltyv sine klesråd når du skal kle deg til galla. Anonymous poster hash: da407...095 Man kan ikke ha bunad på galla!😡Selvsagt kan man det.Hvor i himmelens navn har du lært kleskoder? På plata? Anonymous poster hash: da407...095 Nei ikke på plata. Hvorfor tror du det? Nei man kan ikke ha bunad på galla. Også gir du deg ikke heller. Det er patetisk det. Man kan bruke bunad når antrekket er galla. Tillegn deg litt kunnskap. Anonymous poster hash: da407...095
Sint naken biltyv Skrevet 28. desember 2014 #18 Skrevet 28. desember 2014 Du bruker en gallakjole med tilbehør, eventuelt bunad. Også hører du ikke på Sint Naken Biltyv sine klesråd når du skal kle deg til galla. Anonymous poster hash: da407...095 Man kan ikke ha bunad på galla!😡Selvsagt kan man det.Hvor i himmelens navn har du lært kleskoder? På plata? Anonymous poster hash: da407...095 Nei ikke på plata. Hvorfor tror du det? Nei man kan ikke ha bunad på galla.Også gir du deg ikke heller. Det er patetisk det.Man kan bruke bunad når antrekket er galla. Tillegn deg litt kunnskap. Anonymous poster hash: da407...095 Jeg vet man KAN ha det men det er kjipt og tantete og helt tåpelig
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #19 Skrevet 28. desember 2014 Du bruker en gallakjole med tilbehør, eventuelt bunad. Også hører du ikke på Sint Naken Biltyv sine klesråd når du skal kle deg til galla. Anonymous poster hash: da407...095 Man kan ikke ha bunad på galla!😡Selvsagt kan man det.Hvor i himmelens navn har du lært kleskoder? På plata? Anonymous poster hash: da407...095 Nei ikke på plata. Hvorfor tror du det? Nei man kan ikke ha bunad på galla.Også gir du deg ikke heller. Det er patetisk det.Man kan bruke bunad når antrekket er galla. Tillegn deg litt kunnskap. Anonymous poster hash: da407...095 Jeg vet man KAN ha det men det er kjipt og tantete og helt tåpelig Hva din personlige mening er om bunad er jo fullstendig irrelevant. Her svares det på hva HI kan kle seg i når antrekket er galla. Dine personlige preferanser har ingenting med det å gjøre. Anonymous poster hash: da407...095
Sint naken biltyv Skrevet 28. desember 2014 #20 Skrevet 28. desember 2014 Du bruker en gallakjole med tilbehør, eventuelt bunad. Også hører du ikke på Sint Naken Biltyv sine klesråd når du skal kle deg til galla. Anonymous poster hash: da407...095 Man kan ikke ha bunad på galla!😡Selvsagt kan man det.Hvor i himmelens navn har du lært kleskoder? På plata? Anonymous poster hash: da407...095 Nei ikke på plata. Hvorfor tror du det? Nei man kan ikke ha bunad på galla.Også gir du deg ikke heller. Det er patetisk det.Man kan bruke bunad når antrekket er galla. Tillegn deg litt kunnskap. Anonymous poster hash: da407...095 Jeg vet man KAN ha det men det er kjipt og tantete og helt tåpeligHva din personlige mening er om bunad er jo fullstendig irrelevant. Her svares det på hva HI kan kle seg i når antrekket er galla.Dine personlige preferanser har ingenting med det å gjøre. Anonymous poster hash: da407...095 Hun spurte om VÅR mening så jo, min personlige mening teller
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #21 Skrevet 28. desember 2014 Du bruker en gallakjole med tilbehør, eventuelt bunad. Også hører du ikke på Sint Naken Biltyv sine klesråd når du skal kle deg til galla. Anonymous poster hash: da407...095 Man kan ikke ha bunad på galla!😡Selvsagt kan man det.Hvor i himmelens navn har du lært kleskoder? På plata? Anonymous poster hash: da407...095 Nei ikke på plata. Hvorfor tror du det? Nei man kan ikke ha bunad på galla.Også gir du deg ikke heller. Det er patetisk det.Man kan bruke bunad når antrekket er galla. Tillegn deg litt kunnskap. Anonymous poster hash: da407...095 Jeg vet man KAN ha det men det er kjipt og tantete og helt tåpeligHva din personlige mening er om bunad er jo fullstendig irrelevant. Her svares det på hva HI kan kle seg i når antrekket er galla.Dine personlige preferanser har ingenting med det å gjøre. Anonymous poster hash: da407...095 Hun spurte om VÅR mening så jo, min personlige mening teller Hehehe.. Du fremstår mer og mer som et menneske med uvanlig stort behov for å bli sett og hørt. Man kan bare spekulere i hvorfor. La meg omformulere; Du påstod at man ikke KAN bruke bunad til galla. Når du møter motbør fordi det du sier er direkte feil, da endrer du utsagnet ditt til at du ikke synes man bør det pga din personlige smak. At du ikke ser hvor tåpelig du fremstår gjør jo bare tråden mer underholdende for andre. Ha en fin kveld. Anonymous poster hash: da407...095
Gjest Antarctica Skrevet 28. desember 2014 #22 Skrevet 28. desember 2014 Bunad er verken tantete eller tåpelig, det er tvert imot et vakkert stasplagg av god kvalitet, skreddersydd til brukeren og garantert aldri umoderne og aldri ukorrekt. Har man rett bunad i et snitt og en farge som er kledelig til brukeren er det enda bedre. Og jeg har sjekket med "Skikk og bruk"- i Norge er dette gallaantrekk hvis du trenger det.
Light of my life Skrevet 28. desember 2014 #23 Skrevet 28. desember 2014 Må si meg enig med SNB; bunad er tantete og traust i en galla setting.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #24 Skrevet 28. desember 2014 http://ibelievedress.com/Chiffon-Gabourey-Sidibe-Blue-Plus-Size-Evening-Gowns-Oscar-Dress-Red-Carpet-pid-4550.html Jeg aner ikke hvor stor du er, men skuespilleren på bildet er ikke en sylfide:-) Jeg synes kjolen var nydelig og flatterende på henne og skjuler/framhever akkurat passe. Invester også i bra shape-wear, det gjør underverker for figuren! Anonymous poster hash: 5aadc...0a3
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #25 Skrevet 28. desember 2014 Må si meg enig med SNB; bunad er tantete og traust i en galla setting. Hvor ofte er noen av oss i en gallasetting, da? Hvis det er nobelprisutdeling eller slottsball så er da bunad mye mer korrekt enn de fleste kjoler man kan få kjøpt som konfeksjon. Anonymous poster hash: 8e838...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå