Gå til innhold

Mark eller noe annet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 åringen klager innimellom om killing/kløe i endetarmen. Vi smører med sinksalve og da kan det gi seg. Dette kan hun komme med sånn plutselig og ikke hver dag. Innimellom sier hun jeg må basje men det går ikke. Har ikke inntryk av at hun har hard mage.

Noen som vet hva dette kan være?

Anonymous poster hash: ee7fa...b53

Videoannonse
Annonse
Skrevet

20^% av alle barnehagebarn har småmark! Ugg! De aller fleste vet ikke om det. Sjekk et par timer etter barnet har sovnet. Det er da marken er aktive og kryper mot endetarmsåpningen for å legge nye egg. Ta en qtips og ta forsiktig ved og rett innenfor endetarmsåpningen. Vi har akkurat hatt det her, og lest meg opp på det. Som deg smurte jeg først med sinksalve, men det hjalp ikke stort... Klaget ofte over vondt i tissen og våknet etter hun hadde sovnet av at hun måtte på do og at det gjorde vondt. Trodde hun var forstoppet men hun hadde vondt når markene ble aktive viste det seg. 😁😕😢

Skrevet

20% til enhver tid... Er helt superekkelt...

Skrevet

Er det lurt å kjøpe en slik kur uansett om jeg klarer å se noe ikveld eller ikke?

Skrevet

Er det lurt å kjøpe en slik kur uansett om jeg klarer å se noe ikveld eller ikke? Anonymous poster hash: ee7fa...b53

Hele familien skal ha kur, husk.

Anonymous poster hash: 2b671...d59

Skrevet

Selv om vi andre ikke har noen plager?

Men merker jeg er usikker på om det er mark. Aldri klaget over dette når hun legger seg. Kommer mest i forbindelse med bæsjing, før og etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...