Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Er du fornøyd med dem? Har det nå og har hatt litt problemer med steikeoven :-( Skal nå flytte og trenger nye hvitevarer til kjøkken. Mannen er skeptisk til å kjøpe fra Ikea, men jeg liker så godt de som er hvite. Lurer på om det er bare jeg som har hatt litt trøbbel? Anonymous poster hash: 083eb...a2f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Vi er fornøyd med våre iallefall Har stekeovn, koketopp, fryser, oppvaskmaskin og kaffimaskin. Anonymous poster hash: 3be49...422
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Har byttet ut alle hvitevarene fra IKEA, ingenting virket som det skulle. Steketopp som slo seg av og på, stekeovn som stekte veldig ugjevnt, oppvasmaskin der alt bare raste rundt, micro i børstet stål som var umulig å få fin. Anonymous poster hash: 64950...b61
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Vi har det, og det er helt elendig! Vi skal ha nytt kjøkken og tar nok med oss hvitevarene og kjøper nok ikea igjen da vi ikke har tåd til noe bedre. Blandebattei er ogå elendig. Anonymous poster hash: 63fbf...591
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Vi har alle hvitevarer fra IKEA, er svært fornøyd med alt med unntak av oppvaskmaskinen. Har hatt forskjellige typer hvitevarer fra ikea, siden vi har flyttet flere ganger siste årene og har aldri hatt problemer med noen av tingene. Blandebatteriene har vi også vært fornøyd med. Det vi har fra rørlegger nå til 6000(!!!) kr derimot!!! Hater det! Anonymous poster hash: 1e53e...e86
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Er jo helt standard varer fra bla Electrolux, så er ikke dårligere enn annet? Induksjonstopp fra ikea på hytta er bedre enn miele sin som jeg har hjemme. Oppvaskmaskin ditto. Anonymous poster hash: 31147...0e3
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Er jo helt standard varer fra bla Electrolux, så er ikke dårligere enn annet? Induksjonstopp fra ikea på hytta er bedre enn miele sin som jeg har hjemme. Oppvaskmaskin ditto. Anonymous poster hash: 31147...0e3
Isola&Lille+julegave Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Jeg er misfornøyd med kjøleskapet. Blir ikke ordentlig kaldt. Har dobbel stekeovn som er gull, men den steker ujevnt. I oppvaskmaskinen er den øverste skuffen så teit! Ingen glass står ordentlig. Alt bare ramler rundt. Men den vant best i test.
Vaffelstrikk Skrevet 29. desember 2014 #9 Skrevet 29. desember 2014 Hater oppvaskmaskinen, umulig å stable fornuftig! Som over; spesielt irritert på den øverste skuffen. Enda vi kjøpte den dyreste. Ellers er vi fornøyd med induksjonsplatene og kombiskapet. Stekeovnen er helt grei, men siden den skal i utleiedelen vil vi kjøpe en annen type neste gang.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #10 Skrevet 29. desember 2014 Veldig fornøyd med våre. Har blant de dyreste modellene til ikea da. 80 cm platetopp. Anonymous poster hash: cf3a9...df2
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2014 #11 Skrevet 29. desember 2014 Har hvitevarer fra Ikea kjøpt i sommer. Steketoppen fungere som forventet, stekeovnen steker ujevnt og bråker veldig. Kjøleskap og frys er og, men mye lyd. Oppvaskmaskinen er håpløs, uansett hva som gjøres må alt tørkes for hånd etter vask. Blandebatteriet er ok, men høyden er for høy over vasken så det spruter mye. Blir ikke Ikea kjøkken neste gang her. Anonymous poster hash: ab22f...fa7
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #12 Skrevet 30. desember 2014 Tusen takk for svar :-) Tror jeg dropper Ikea da, siden flere er misfornøyde. Hi Anonymous poster hash: 083eb...a2f
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2014 #13 Skrevet 30. desember 2014 Veldig fornøyd med ikea. En jeg kjenner var skeptisk og valgte andre hvitevarer til ikeakjøkken på første huset, men gikk for ikea på hus nr 2. Han var mest fornøyd med de siste. Anonymous poster hash: 607ad...0c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå