Gå til innhold

Noen som har flydd Norwegian (Dreamliner) til NYC, SFO eller LAX?

Anbefalte innlegg

Skrevet

SOm vil fortelle litt hvordan flyturen var.

Folmtilbud, WiFi mat etc.

Anonymous poster hash: 8fa59...e3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Filmtilbud

Skrevet

Bare flydd Dreamlineren til Fort Lauderdale, men det er jo samme flyet. Greit filmutvalg, elendig spillutvalg (ingen spill for barn med mindre de er begeistret for sjakk), bra musikkutvalg. Ikke WiFi. Maten er som annen flymat: Ekkel, men tidsfordriv.

Anonymous poster hash: 75a41...f47
Skrevet

Takk for svar

Skrevet

Bare flydd Dreamlineren til Fort Lauderdale, men det er jo samme flyet. Greit filmutvalg, elendig spillutvalg (ingen spill for barn med mindre de er begeistret for sjakk), bra musikkutvalg. Ikke WiFi. Maten er som annen flymat: Ekkel, men tidsfordriv.

Anonymous poster hash: 75a41...f47

Signerer denne. For all del, fint fly, men veldig forskjellig fra andre fly er det ikke. Fortsatt trangt, dårlig utvalg i snacks og brus, og elendig flymat (vi fikk velge mellom kylling og fisk, men jeg er ærlig talt ikke sikker på hva jeg fikk). Utvalg i film og musikk var greit, men ingen spill for barn.

Fløy hjem fra NY på kveld/natt, og irriterte oss over at de på død og liv måtte skru på full flombelysning og servere en elendig frokost flere timer før landing - etter at lyset hadde vært av i knapt et par timer.

Skrevet

Jeg fløy til NYC i sommer. Helt ok fly, men syntes ikke det var så fantastisk som reklamen skulle ha det til. Var mest misfornøyd med at det ikke var wifi. Filmene var helt ok, spillene testet jeg ikke. 

Anonymous poster hash: b4efa...de3
Skrevet

Hi her.

Ja, de reklamerer jo med at det skal være så voldsomt flott, men det gjenstår å se...

Takk for svar

Skrevet

Har reist med diverse selskaper over Atlanteren, og må si at Dreamlineren slår de fleste fly.

Vi tok med mat, slapp å betale ekstra og ungene spiser aldri maten de serverer på fly uansett.

Filmutvalget helt ok,spill bryr jeg meg lite om. Har med ipad i alle fall. Mye bedre plass enn mange andre fly. Både mellom seter og i omgivelsene.

Og jeg er absolutt ingen Norwegian-fan...

Anonymous poster hash: cd60a...3ab

Skrevet

Har reist med diverse selskaper over Atlanteren, og må si at Dreamlineren slår de fleste fly.

Vi tok med mat, slapp å betale ekstra og ungene spiser aldri maten de serverer på fly uansett.

Filmutvalget helt ok,spill bryr jeg meg lite om. Har med ipad i alle fall. Mye bedre plass enn mange andre fly. Både mellom seter og i omgivelsene.

Og jeg er absolutt ingen Norwegian-fan...

Forøvrig asiatisk crew, og de var svært hyggelige.

Skrevet

Signerer de over... Helt greit å fly til NY med. Jeg hadde ikke giddet å betale oppgradering da det er greit med plass

Skrevet

Vi fløy med dreamlinern til JFK nå i oktober. Kjempe fornøyd. Vi bestilte biletter tidlig, så fikk plass ved dørene. Hadde da 1 meter foran setet. Good plass til beina. Veldig fornøyd med filmutvalget. Maten var så som så.. Wifi har de ikke på flyet.

Anonymous poster hash: b7235...b4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...