Gå til innhold

Sleiker dere av tallerkener når dere har spist?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja eller nei.

Anonymous poster hash: 697e5...943

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags spørsmål er det? Selvsagt gjør en ikke det! 

Anonymous poster hash: 74db7...f25
Skrevet

Nei. Jeg er ikke en hund.

Anonymous poster hash: b1122...785

Skrevet

Hehe.. Inspirert av en viss annen tråd? ;)

Og nei!

Anonymous poster hash: 77504...803

Skrevet

Nei, aldri gjort, men måtte oppdra mannen til at man ikke gjorde slikt. Ville ikke at en slik uvane skulle overføres til ungenr. :P

Anonymous poster hash: a6a65...bcc

Skrevet

Vel det hender om maten og sausen er veldig god. Men alltid hjemme og uten at andre kan se det :roll:

Anonymous poster hash: b32f7...e6a
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: 4b295...bd7

Skrevet

Hahaha, synes jeg ser voksne mennesker sitte å sleike asjetten :D

Seriøst, finnes det folk som gjør det? Annet enn 3-åringer som har spist siste porsjonen med is og må oppdras til at sånt gjør man ikkde...

Anonymous poster hash: 0c7be...dd3

Skrevet

Aldri. Er det virkelig noen som gjør det?

Skrevet

Æsj, aldri! Vi er da ikke griser heller....

Anonymous poster hash: 3a181...55f
Skrevet

Vel det hender om maten og sausen er veldig god. Men alltid hjemme og uten at andre kan se det :roll:

Anonymous poster hash: b32f7...e6a

Samme her, men kun hvis sausen er ekstremt god og jeg er helt alene. Skal sies at jeg lager sabla gode sauser og har opplevd at gjester har kranglet om hvem som skulle skrape sausenebbet og sausegryta ;)

Anonymous poster hash: 8e1dc...81d

Skrevet

Selvsagt!

Da slipper vi oppvask også! Veldig praktisk!

Anonymous poster hash: 23388...b15

Skrevet

Sleiker av salatblader og det som er.

Skrevet

Var sterkt fristet til å gjøre det på restaurant. Sausen var så himmelsk at jeg nesten hadde lyst til å stjele hele tallerkenen med meg hjem, bare så jeg kunne prøve å lage sausen selv av de restene som var igjen. 

Men, i følge de verste i hundetråden kunne jeg jo ha dødd av å sleike på den, eller ha smittet noen andre med dødelige bakterier, så jeg tror jammen jeg lar være å spise ute igjen noen gang, bytter til papptallerkener og plastbestikk som brennes etter bruk og bare drikker sterilisert vann. Bakterier er dritfarlig! :o 

Anonymous poster hash: bc327...495
Skrevet

NEI!!!!!

Anonymous poster hash: 29af7...903

Skrevet

Jeg husker jeg gjorde det da jeg var lita. Mamma har nok lært meg folkeskikk siden jeg ikke gjør det lengre.

Anonymous poster hash: 3524f...f2b

Skrevet

Var sterkt fristet til å gjøre det på restaurant. Sausen var så himmelsk at jeg nesten hadde lyst til å stjele hele tallerkenen med meg hjem, bare så jeg kunne prøve å lage sausen selv av de restene som var igjen. Men, i følge de verste i hundetråden kunne jeg jo ha dødd av å sleike på den, eller ha smittet noen andre med dødelige bakterier, så jeg tror jammen jeg lar være å spise ute igjen noen gang, bytter til papptallerkener og plastbestikk som brennes etter bruk og bare drikker sterilisert vann. Bakterier er dritfarlig! :o  Anonymous poster hash: bc327...495

Nåja, det gjelder vel bare hvis du mistenker at restauranteieren lar hunden slikke samme tallerkener som brukes til gjestene?

Anonymous poster hash: 6561f...1dd

Skrevet

Nei. Sluttet med dette da jeg var 5-6 år. Ikke at jeg egentlig fikk lov men gjorde det for det;)

Anonymous poster hash: f6d65...7e6

Skrevet

Hehe nei aldri tenkt tanken heller faktisk.

Skrevet

Det hender. Dessuten slikker jeg bestandig av både skje og gaffel.

Anonymous poster hash: 20243...965

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Det har hendt en veldig sjelden gang om sausen er innmari god må jeg beskjemmet innrømme :)

Skrevet

Har aldri tenkt tanken engang. Min svigermor bruker å dra fingeren langs tallerken for deretter å slikke fingeren ren, jeg blir helt sjokkert over at en dame i 50-årene kan ha så dårlige manerer. Hun gjør det aldri forann andre folk enn mannen min og barna, men jeg syns ærligtalt hun kan spare seg ovenfor oss også, er vi kanskje ikke fine nok?!

Anonymous poster hash: 9a4ce...8d7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...