Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Hvordan få søsken til å krangle mindre?!??? Ødeleggger hele jula her... Anonymous poster hash: cde64...4f0
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Hvordan få søsken til å krangle mindre?!??? Ødeleggger hele jula her... Anonymous poster hash: cde64...4f0 Mine krangler og... Men blir venner igjen fort... Nå har vi delt dem noen dager😄
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Mine søsken og jeg hadde vår siste krangel da vi var i begynnelsen av 20-åra, så det går over etter hvert. Om det er noe trøst Anonymous poster hash: 2da35...57a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Del dem opp og sørg for mosjon. Anonymous poster hash: 574d3...f55
Daisy-doo Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Del dem opp og sørg for mosjon. Anonymous poster hash: 574d3...f55 Hahaha, som om jeg skulle sagt det selv, enkelt og greit :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå