Gå til innhold

Hvorfor har dere så ubrukelige menn??!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser hele tiden her om at flere har mannfolk som bare ligger på sofaen mens dere gjør alt husarbeid, som kjøper julegave på matbutikken lillejulaften mens dere har handlet gaver til alle slektningene, vasket, ordnet osv osv, om damer som tror mannen er utro for han sender masse smileys og hjerter til en annen dame, hvor dere tar vare på barna mens mannen ikke gjør en dritt.

Og så sukker og unnskylder dere han med "jaja" og " jeg har en ekstra baby,hehe"

HVORFOR har dere ikke mer selvrespekt, eller tenner dere på ubrukelige mannfolk?

Anonymous poster hash: 42578...4a5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen liker tøfler, mens andre liker dressko :D

Anonymous poster hash: 1998e...84c
Skrevet

Det utvikler seg over tid, man blir lei av å mase, er konfliktsky, sikkert litt feig, holder ut pga barna.

Anonymous poster hash: 56688...35e

Skrevet

Kjærligheten og de gode tingene overskygger de dårlige uvanene hans.

Anonymous poster hash: b1c38...84f

Skrevet

Gjør som jeg, still et ultimatum. Fikk en ny mann da jeg sa hvordan jeg opplevde han og sa at enten ble han en mer tilstedeværende far og dro sin del av lasset, ellers så flyttet jeg ut. Når han skjønte det så endret han seg. Innrømmet faktisk også at han selv mislikte å føle seg udugelig og at vi var kommet inn i en ond sirkel. Så det fins håp. Og om de velger å gå så får man det enklere uten uansett.

Skrevet

Fordi jeg sa ja til gode og vonde dager.Sammen 9 år, Gift i 7 år, 6 år har vært dårlige. Men sliter med å bryte ekteskapsløftene. Sliter med å ødelegge kjernefamilien.

Anonymous poster hash: 7e085...3db

Skrevet

Fordi jeg sa ja til gode og vonde dager.Sammen 9 år, Gift i 7 år, 6 år har vært dårlige. Men sliter med å bryte ekteskapsløftene. Sliter med å ødelegge kjernefamilien.Anonymous poster hash: 7e085...3db

Jeg har også sagt ja til gode og onde dager, men mannen får da være med å gjøre sitt for at det skal bli flest gode for både han og meg!

Anonymous poster hash: 32f7e...9ee

Skrevet

Holder ut på grunn av barna. Han er snill og så vidt jeg vet trofast, så det overskygger dårlige egenskaper. Hadde aldri valgt samme mann i dag... 

Anonymous poster hash: db04d...ceb
Skrevet

Vi ble sammen for 16 år siden. Vi har hatt våre opp- og nedturer. Ting kan skli ut over laaaang tid, på den måten merker en det ikke før ting har sklidd ut FOR mye.

I tillegg er mannen tidvis lettere deprimert. Han er knapt til å bo med i depressive perioder, men kan liksom ikke vare gi ham opp heller. Jeg kan si såpass at man lærer etterhvert å leve med dette! Jeg vet at periodevis må jeg fungere som både mor og far, jeg må ta meg av både hus og barn på egenhånd.

De siste årene har jeg utviklet nære vennskap med flere kollegaer, både mannlige og kvinnelige, og ingenting mer enn vennskap ;)! Jeg finner på noe med disse med jevne mellomrom, det må jeg for å "holde ut"! Disse vennene kjenner ikke mannen noe særlig, så det blir på sett og vis et dobbeltliv, men føler meg ikke "utro" av den grunn. Mannen synes ikke noe særlig om det, men jeg har sagt til ham hvorfor disse vennskapene er viktige for meg.

Hadde nok aldri valgt å få barn med mannen, om jeg hadde visst hvordan ting skulle bli. Likevel blir jeg nok værende.

Anonymous poster hash: 1a894...873

Gjest Antarctica
Skrevet

Fordi jeg sa ja til gode og vonde dager.Sammen 9 år, Gift i 7 år, 6 år har vært dårlige. Men sliter med å bryte ekteskapsløftene. Sliter med å ødelegge kjernefamilien.Anonymous poster hash: 7e085...3db

365 gode dager, 2190 vonde... Det er vel et brudd på løftene fra hand side også, hvis han lover å elske og ære deg. Han ærer ikke den han er stygg mot, eller den han overlater alle drittjobbene til...

Skrevet

Fordi at han er en så fantastisk mann på alle andre måter hvis man klarer å se bort fra latskapen. Får meg til å føle meg trygg, elsket og gir meg så utrolig mye. Føler ikke man kan gi avkall på en mann som gjør meg så godt bare fordi han er lat og til tider irriterer meg grenseløst. Jeg er ikke veldig enkel jeg heller, så vi må bare jobbe på og finne en måte som funker for begge. 

Anonymous poster hash: 2b51a...324

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...