Gå til innhold

Nikolay eller Nikolai ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvorfor?

 

Anonymous poster hash: 6394c...4df

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Nikolai med i.

Nikolay ser påtatt ut, og passer ikke i norsk navnetradisjon.

Skrevet

Nikolai er den formen jeg kjenner best. 

Nicolay er den andre jeg har hørt, men jeg synes at Nikolai er finest på norske barn. Men det er en smakssak. 



Anonymous poster hash: 2b57d...ad2
Skrevet

Nikolai

 

Anonymous poster hash: edef8...13e

Skrevet

Nikolai. For at han skal slippe å stave navnet sitt for alle hele resten av livet.

Skrevet

Nicolai



Anonymous poster hash: 4a193...1f6
Skrevet

Nikolai. For at han skal slippe å stave navnet sitt for alle hele resten av livet.

Sønnen min heter Nikolai og vi må stave det hver gang. Folk tror det skrives med c.

Skrevet

Nikolai, ingen vits i å forvanske namn.

Skrevet

Av disse Nikolai,men penere med C

Skrevet

Nikolai :)

 

Y ser malplassert og litt harry ut i norske namn, etter mi meining.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...