Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Og hvorfor? Anonymous poster hash: 6394c...4df
Gjest Antarctica Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Nikolai med i. Nikolay ser påtatt ut, og passer ikke i norsk navnetradisjon.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Nikolai er den formen jeg kjenner best. Nicolay er den andre jeg har hørt, men jeg synes at Nikolai er finest på norske barn. Men det er en smakssak. Anonymous poster hash: 2b57d...ad2
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Nikolai Anonymous poster hash: edef8...13e
Superdolly Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Nikolai. For at han skal slippe å stave navnet sitt for alle hele resten av livet.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Nicolai Anonymous poster hash: 4a193...1f6
tante grusom master of law Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Nikolai. For at han skal slippe å stave navnet sitt for alle hele resten av livet. Sønnen min heter Nikolai og vi må stave det hver gang. Folk tror det skrives med c.
Anonym bruker 1000 Skrevet 28. desember 2014 #10 Skrevet 28. desember 2014 Av disse Nikolai,men penere med C
ulydia Skrevet 28. desember 2014 #11 Skrevet 28. desember 2014 Nikolai Y ser malplassert og litt harry ut i norske namn, etter mi meining.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå