Gå til innhold

Spiser dere kyllingfilet og vasker dere den? Ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 730a5...095

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, vi spiser kyllingfitet.

Jeg vasker de ikke, men jeg skyller de i kaldt vann og tørker de med kjøkkenpapir før jeg krydrer eller marinerer de. 

Anonymous poster hash: a2ca8...9cb
Skrevet

Elsker kyllingfilet! :)

Vasker den ikke, men bruker latekshansker når jeg tilbereder. Ikke fordi jeg er engstelig, men fordi jeg synes rått kjøtt er ekkelt! ;)

Anonymous poster hash: 31a2b...fde

Skrevet

Hvorfor skulle vi vasket den? Ligger bakteriene smurt på utsiden?

I såfall dumt å skvette rundt bakterier.

Vi spiser kylling, men er nøye med tilberedningen.

Anonymous poster hash: 6b402...147

Skrevet

Selvfølgelig vasker jeg ikke kyllingfileten. Det er jo helt meningsløst i tillegg til en flott måte å spre bakterier på..

Anonymous poster hash: b7ef7...747

Skrevet

Hvordan tilberede? Jeg har bare krydret og steikt det.

Anonymous poster hash: 730a5...095

Skrevet

Legger filetene i klor over natta, så steker jeg dem i ovnen i en time. Hvis det er bakterier igjen etter den prosessen så fortjener de å leve :lol: 

Anonymous poster hash: cacbd...a16
Gjest Antarctica
Skrevet

Rører ikke kylling med mindre den er oppdretta og slakta her hjemme. Vil ikke ta i det svineriet med ildtang.

Gjest Antarctica
Skrevet

Hvorfor skulle vi vasket den? Ligger bakteriene smurt på utsiden?

I såfall dumt å skvette rundt bakterier.

Vi spiser kylling, men er nøye med tilberedningen.Anonymous poster hash: 6b402...147

Ja, det er på utsiden de ligger. Smurt, om du vil.

Skrevet

Spiser kyllingfilet, vasker ikke og bruker heller ikke hansker. Har heller ikke dedikert fjøl og de vi har er for det meste i plast, det er vel fy-fy. Ingen som har blitt syke her i huset, men bør vel skjerpe litt uansett. Vi er veldig nøye med håndhygiene da.

Anonymous poster hash: 510f7...bd1

Skrevet

Nei, spiser ikke kylling lengre.

Anonymous poster hash: 3fa15...22a
Gjest Antarctica
Skrevet

Spiser kyllingfilet, vasker ikke og bruker heller ikke hansker. Har heller ikke dedikert fjøl og de vi har er for det meste i plast, det er vel fy-fy. Ingen som har blitt syke her i huset, men bør vel skjerpe litt uansett. Vi er veldig nøye med håndhygiene da.Anonymous poster hash: 510f7...bd1

Man blir ikke nødvendigvis "syk" av multiresistente bakterier, men når man blir syk av noe annet, vil man se at man ikke kan ta de medisinene som før var virksomme. Bare nevner det...

Skrevet

Folk har virkelig ikke fått med seg hva slags bakterier det er, og hvordan deg virker. Ikke blitt syke? Det er ikke slik det virker. Er ikke snakk om litt magasjau....

Nei, vi spiser ikke kylling. Og det har like mye med den uetiske produksjonen som multiresistente bakterier å gjøre. Produksjoner som ikke behandler dyrene på individnivå, er ikke en produksjon jeg vil støtte. Jeg går mye før i pels enn å spise kylling.

Anonymous poster hash: 64e9b...c7d

Skrevet

Kylling blir behandlet som dritt, og jeg klarer ikke spise det etter at jeg så hvordan de blir skuffet rundt som om de ikke betyr noen verdens ting. Stakkars, stakkars fugler. Jeg får vondt i meg over at noen kan støtte slik behandling av dyr, det er skammelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...