Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Trodde jeg hadde vanlig forkjølelse, pleier å tåle det uten å fly til legen... Men nå holder jeg på på sjette dagen, og hoster så jeg kaster opp, og er tett i brystet. Føler ikke at det er noe surkling på lungene, men klarer bare å puste overfladisk uten å begynne å hoste. Snakker jeg så hoster jeg. Forkjøla, snørrete og tett i ørene utenom. Slapp i kroppen men ikke feber, selv om kinnene koker.... Ville dere dratt til legen i morgen, eller er det bare tull? Anonymous poster hash: 553a2...fd6
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Det et ingen andre en du som vet svaret på det. Føler du såppas syk at du trenger lege går du til legen. Mener du at du ikke trenger lege blir du hjemme. Anonymous poster hash: 86de0...775
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Lungebetennelse sikkert. Sikkert behov for sntibiotika. Hvorfor ikke bare gå til legen? Du får hastetime med de symptomene Anonymous poster hash: 52216...d26
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Høres ut som meg da jeg hadde mykoplasma lungebetennelse, dra til legen . Anonymous poster hash: fe12a...da1
Gjest Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Mykoplasma eller vanlig lungebetennelse høres det ut som. Hadde bestilt meg en time i morgen den dag God bedring!
Gjest MammaTilKidsa Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Høres ut som en god gammeldags forkjølelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå