Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Noen ganger i året holder vi større selskaper der de største fatene og bollene må frem. De går jo ikke i oppvaskmaskinen og ikke ned i oppvaskkummen. Å vaske dem blir noe styr. Hvordan gjør dere det? Anonymous poster hash: cf1b8...479
geitemarken Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 På den gode gamle måten, nede i bekken bak huset
Gjest Antarctica Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Lar bikkjene slikke dem, antar jeg...?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Det var et seriøst spørsmål. Det må da være andre som vasker store ting innimellom. Anonymous poster hash: cf1b8...479
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 vasker de i vasken. Vasker en og en side.. På høykant. Er de så store at de ikke passer litt i vasken, hadde jeg vasket de i kummen på vaskerommet, eller badekar.. Evt gitt de vekk og kjøpt noen nye mindre. Anonymous poster hash: afec6...038
*Miss Marple* Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Har de under rennende vann i vasken, spruter på zalo, vasker over og skyller. Har ikke tenkt på at det finnes så mange alternativ. Å vaske serveringsfat i dusj eller badekar har jeg aldri vurdert.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Tar ut den øverste hylla i oppvaskmaskinen Anonymous poster hash: 622cc...e0e
geitemarken Skrevet 28. desember 2014 #10 Skrevet 28. desember 2014 Tror egentlig jeg hadde hatt catering til neste selskap.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #11 Skrevet 28. desember 2014 Over vasken på kjøkkenet. Vasker en side om gangen og skyller godt til slutt. Hadde fatene vært så store at det var umulig å vaske de på kjøkkenet hadde jeg gitt de bort og heller brukt to mindre fat. Å ha fat så store at jeg må i dusjen for å vaske de hadde ikke vært noe alternativ for meg ihvertfall Anonymous poster hash: dbb94...909
Himmel og hav Skrevet 28. desember 2014 #12 Skrevet 28. desember 2014 Tar de i kummen på vaskerommet.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #13 Skrevet 28. desember 2014 Tar en og en side, og bruker et litermål til å helle vann over mens jeg holder det på høykant over vasken. Anonymous poster hash: 0f400...2d8
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #14 Skrevet 28. desember 2014 Tar ut de øverste skuffene i oppvaskmaskinen, så får de plass. Har en stor Miele. Anonymous poster hash: 084a3...01f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå