Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Kort fortalt. Vi har et elendig parforhold og brudd er vel snart et faktum. Jeg møter ikke mer. Mnnen er ( ifølge meg) fryktelig egoistisk, manipulerende og og ikke empatisk. Hadde en ny krangel nettopp. Jeg blir fortvilet og begynner uheldigvis å gråte av frustrasjon. Får bare beskjed om å kutte ut de krokodilletårene mine og dra til helve... Går ikke og gråter hele tiden altså, men av og til blir jeg så fortvilet. Han har alltid reagert med sinne eller irritasjon om jeg har begynt å gråte. Hvordan reagerer deres menn hvis du skulle begynne å gråte? Anonymous poster hash: 3dbf0...e94
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Min overser om jeg gråter. Vil jeg ha trøst, må jeg si det til ham direkte, og faktisk også mase litt, og ta eget initiativ til nærkontakt. Men slik kan det jo ikke bli i din situasjon, da dere er i en krangel... Anonymous poster hash: 54293...09a
Gjest Antarctica Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Dårlig gjort av mannen din, HI. Og litt illevarslende at han snakker sånn, det betyr at han er emosjonelt frakoblet fra deg. Fremmedgjøring av den art er en del av "avviklingen" som foregår når et forhold er i ferd med å slutte. Høres ut som om dere nærmest er ferdige med hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå