Gå til innhold

Brio togbane

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir den brukt og av hvor gamle barn?

Har en ganske stor tilgodelapp på en lekebutikk etter jul og lurer på å invistere i en del deler til en togbane til toåringen min.

Anonymous poster hash: 15afa...369

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har to jenter som er to og tre år gamle. De elsker den!

Anonymous poster hash: f5f87...92e

Skrevet

Min på 6 leker med den😊

Skrevet

Investere, ikke invistere! En av de verste skrivefeilene jeg ser, i sammeklasse som deprisjon.

Anonymous poster hash: 84a7b...c36
Skrevet

2 og 5 år. Begge leker mye med den :)

Gjest Antarctica
Skrevet

7-åringen og 8-åringen kan fortsatt engasjere seg i den. Det er en god investering.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi har mannens gamle, og den ble mye brukt av de to eldste. Nå står den på mini sitt rom og han er stadig borte og prøver seg på litt kjøring :-) Han er bare halvannet da, så regner med interessen øker litt etterhvert :)

Skrevet

Ja, det er en super leke som varer lenge. Min på 5,5 år bruker den mye fortsatt. Morsommere jo flere deler du har.

Anonymous poster hash: 90628...ed5

Skrevet

Min blir 2 i februar og han bruker den masse!

Skrevet

Mine barn på 2 og 4 leker mye med togbanen. Nye deler er populært :) God kvalitet på Brio.

Anonymous poster hash: 98afe...211
Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen.

Det var jo ganske entydig positiv erfaring så da blir det innkjøp av skinner og tog i morgen :) man får vel et ganske bra startsett for 1000 kr?

Hi

Anonymous poster hash: 15afa...369

Skrevet

1,5 åringen elsker tog (tuuut tut tooog!)- Storebroren som eier de fleste delene er ikke så interessert, eller har noen gang vært det. Det er litt ulike interesser, men jdet er leker av god kvalitet og som det er supert å spare på. Supert for besteforleder og andre å kjøpe deler til jul, bursdager osv etterhvert. 

Anonymous poster hash: 0ccc1...56b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...