Gå til innhold

og hva ga dere til foreldrene deres da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ga dem ei flaske vin og et gavekort på 500 kr i Kulturhuset. ..

Vurker som gaver har tatt helt av.

Anonymous poster hash: fdff1...798

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kalender, gavekort og vaskemiddel fra Villa Paprika. Den med lavendel lukt. Nydelig :)

Skrevet

til mamma: bok, pent skjerf og veske

til pappa: kalender og skjerf

Anonymous poster hash: 57ff8...30a
Skrevet

Konsertbilletter og medlemskap i turistforeningen til svigers, og hvert sitt Icebug par til mine foreldre.

Anonymous poster hash: b434b...71a

Skrevet

Til pappa: sekk og bok :)

Til svigermor: nakkemassasje og et sjal :)

Til svigerfar og kone: skjærefjøl, julete og gourmetsalt:)

Skrevet

Music angel og spekemat!:-)

Anonymous poster hash: 607ce...81b

Skrevet

Vin og blomster til svigers, pyjamas og genser til far, kaffemaskin og kalender med dagens ord til min mor.

Skrevet

Siden det er første jul med første barnebarn, fikk de hver sin kopp med "Verdens beste bestemor/bestefar" og bilde av småen på :) Fotogaver er genialt!

Anonymous poster hash: 4fb1b...780
Skrevet

Svigers fikk en eske med 2 flasker vin, 3 oster, ei pakke ass. kjeks, 2 spekeskinker, brente mandler, hver sin kaffekopp, en pose blå Java, 3 par sokker til svigerfar og shampo+balsam til svigermor. Og et portrett av hvert av de 3 barnebarna.

Mamma fikk pysj, dagbok/kalender, skoletter og en kaffekopp mens pappa fikk ei skjorte, en trådløs mus, lommebok og kaffekopp. Og portretter av de 2 barnebarna.

Mine foreldre er midt i 50 åra mens mine svigerforeldre er i 70 og 80 åra.

Skrevet

Mamma fikk en kniv av meg og bror med familie også en bilde av barna fra dem.

Svigers fikk noe pynte nips som passer inn til dem og bilde de også.

(Bare så det er sakt, til alle dere gi-bilde-av-barna-i-julegave-motstandere. De ønsket seg bilde)

Skrevet

Pappa-cd

Mamma-hansker

Felles gave-peissett

Skrevet (endret)

Mamma fikk en skrumaskin fra Dewalt med bitz og ekstra batteri.

Pappa fikk ny trompet

Skal sies at de har stillet ekstremt mye opp for oss i år, så det er ikke vanlig at dem får så dyre og store gaver!!!

Endret av stratosku
Skrevet

Mamma: hjemmelagede ting.

Pappa: dosete og noen øl.

Svigermor: mobil

Svigerfar og kone: tacosett.

Vi har ikke brukt så mye på julegaver i år, folk fikk det de ønsket seg og litt til. Voksne mennesker har det meste og det err vel igrunn bare svigermor som har dyre ønsker. Hennes mobil var heller ikke den dyreste så jeg på kvitteringa. Mannen huskey krangelen vår i fjor ang gaven til henne. Han klarte å tømme kontoen vår og hun fikk en gave som var dyrere enn hva vi ga nesten alle fire ungen tilsammen. Det er en grunn til at vi har måtte sette ned en sum vi kan gi ungene våre gave for, for vi har ikke flust med penger og jeg nekter å kjøpe gaver på kreditt og jeg vil ha litt penger igjen på kontoen så vi kan kjøpe oss litt kosemat til jul. Kjedelig p stå i butikken lille julaften og finne ut at kontoen er tom,

Anonymous poster hash: dc744...8a3

Skrevet (endret)

To bøker hver, knivsliper til min far som ønsket seg det, et fint skjerf til min mor som ønsket seg det, og hjemmelaget konfekt til begge.

Ja, og så fotokalender.

Endret av sug lut
Skrevet

Svigermor fikk ringeklokke og bildet av gutta sine med barn.

Anonymous poster hash: 7ef6b...d75

Skrevet

Postkasse, fuglehus og stikksag. (Fra Ønskeliste)

Skrevet

Vi med bror ga tur til England for alle oss 6 uten barn.. Familietur! Alt booket og klart..

Skrevet

Mikro sammen med broren min.

Anonymous poster hash: 031b4...87f

Skrevet

Mamma: armbånd med charms gravert med navnene til barnebarna, ble noen tårer hos henne :)

Pappa: ny, tøff vinterjakke :)

Skrevet

Mamma og pappa: kurv med vin, pesto, trøffel og mye andre gode italienske ingredienser.

Svigermor og mannen: julepynt fra Hadeland og ting fra Enklere liv (alt fra ønskeliste)

Svigerfar og kona: teaterbilletter

Anonymous poster hash: 97beb...26a
Gjest Antarctica
Skrevet

Mamma: varme vanter og noe ungene hadde laget

Pappa: innrammet tresnitt

Skrevet

Foreldrene mine fikk gavekort til Nationaltheateret, en bok om vin og tre flasker vin.

Anonymous poster hash: 09422...b31

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...