Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Del dine erfaringer! Er ikke redd narkosen, men tiden etterpå... hvordan var det? Anonymous poster hash: ec42b...ede
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Det pleier å gå helt greit. Det er sjelden med blødninger som er fatale. Men de har vondt etterpå. Men jeg ville vært mer bekymret for narkosen. Anonymous poster hash: 908f2...ad7
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Regner med det er helt spesielle grunner? De gjør det helst ikke før de er 3 år. Her var guttungen 2,5 år og det var på grensen. Anonymous poster hash: 9abdb...ebc
Gjest Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Hadde ikke gjort det, om det ikke var helt medisinsk nødvendig! Vent til den er over 3 år. Snakker av erfaring, siden nest yngste gjorde dette på samme alder og holdt på å gå gale etter operasjonen. Men den gangen så gjorde man jo slike operasjoner på små. ( 2001)
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Som tidl anonym sier at mandler bør ikke tas på barn under 3 år med mindre det er heeelt nødvendig. Jeg er sykepleier og har jobbet med post-operative pasienter på en ØNH-klinikk hvor vi utførte bla denne operasjonene. Men aldri på så små barn.. Anonymous poster hash: b909e...667
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Så lenge det er operasjonsidikasjon så hadde jeg ikke bekymret meg. En fjerner ikke mandlene uten god grunn. Det stemmer ikke at en ikke operer barn under 3 år. Anonymous poster hash: 01c31...875
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Datteren min var 2 år, gikk helt fint. Smerter første dagen, men ikke slik at hun gråt eller var dårlig, bare ønsket ikke å drikke. Spiste endel is, hadde lyst på grøt men fikk ikke. Resten av uken var hun i toppform, spiste og drakk godt. Fikk smertestillende for sikkerhets skyld i 3 dager, men hadde nok ikke trengt i mer enn en-to dager. Anonymous poster hash: 6afc1...bdf
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Det er jo ikke sånn at jeg tenker at en operasjon er kjempestilig, dette er jo noe legen har henvist oss til, legen på sykehuset har snakket med kirurgene og kommet frem til at det er det beste. Som sagt er jeg ikke så redd narkose, men smertene etterpå. Tar gjerne imot tips til mat/drikke også! Anonymous poster hash: ec42b...ede
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Men hvorfor skal det være verre med narkosen da? Hva kan gå galt? Og hvor ofte skjer det? Anonymous poster hash: ec42b...ede
Gjest Skrevet 28. desember 2014 #10 Skrevet 28. desember 2014 Gi smuthie, is, drikke yogurt og alt som er kaldt de første dagene
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #11 Skrevet 28. desember 2014 Gi smuthie, is, drikke yogurt og alt som er kaldt de første dagene Takk! Må gå til innkjøp før dagen Anonymous poster hash: ec42b...ede
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #12 Skrevet 28. desember 2014 Her i huset hadde fireåringen vondt i to uker. I barnehagen etter 16 dager, det var for tidlig fant vi ut. Fikk halsbetennelse raskt etterpå med høy feber. Vi skulle skjermet henne lenger. De første to ukene var det mye nattevåk, da hun hadde ubehag til tross for smertestillende. Hun hadde også små blødninger, noe vi selvsagt syntes var skummelt. Derav ekstra på vakt. Anonymous poster hash: d0e71...d7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå