Gå til innhold

Jeg liker ikke mannen min :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er kjekk, men samtidig utrolig teit og lite opplyst. Han kan komme med generelle rasistiske utsagn, han har ingen humor - eller i beste fall en flau form for seksuelle morsomheter som bare er pinlig for meg.

Han kan starte dagen med å klapse meg på rompa og si "i kveld skal du få kukk". Sjarmerende. Jeg tenner ikke på ham og dermed blir det bare ekkelt.

Vi har ingen felles venner. Mine venninnes menn er voksne menn som har lite til felles med han enkle fyren min. (Som er 41 så han burde jo være voksen nå!)

Romantisk middag med meg er helt uaktuelt. Han glor på tv eller er på et sært treningsforum på nett mens han spiser, og vin drikker han ikke.

Han er en fantastisk pappa og det er det som holder meg igjen. Men jeg har selv avsmak for fyren.

Jeg har truffet en mann som er min sjelevenn som jeg av og til er ute med. Vi ler og har det fantastisk sammen, og selv om det ikke er noe mer der så ønsker jeg så gjerne at jeg hadde hatt en sånn mann :( Er det i det hele tatt mulig å redde forholdet?

Anonymous poster hash: 2261e...d0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har han alltid vært sånn, eller har han blitt sånn? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på om det er sjanse for at han kan forandre seg. Høres rimelig kjip ut må jeg si.

Anonymous poster hash: e1c7d...5c6

Skrevet

Han har nok alltid vært sånn :( Og dum som jeg var da vi gifta oss og fikk barn fort var nok at jeg lot meg blende av utseende og at han ga meg masse oppmerksomhet. Det gjør han jo fortsatt men bare usmakelig.

Anonymous poster hash: 2261e...d0a

Skrevet

Gå ifra han og be om en skilsmisse

Anonymous poster hash: 39ab8...0ed

Skrevet

Hvordan var han når dere ble sammen? Hvorfor falt du for han? Kan nesten høres ut som han har forandret seg..eller?

Anonymous poster hash: e7600...55e

Skrevet (endret)

Dukket avsmaken for mannen opp før eller etter at du møtte han nye? Tror det er veldig relevant. På et tidspunkt har du bestemt deg for å dele resten av livet med denne mannen og stifte familie med han. Hvis avsmaken kom etter at han nye dukket opp ville jeg tenkt meg nøye om. Det er lett å se på "det gamle" med kritiske øyne når man møter noe nytt og spennende.

Endret av Jezebel
Skrevet

Er det kanskje du som har endret deg, og ikke han? For å snu litt på det.

Skrevet

Høres ut som vennina mi. Hun var gift med en snill, men litt umoden mann. Han var pen og hadde god jobb. Plutselig ble hun forelsket i en annen og da var det ikke måte på hvor grusom mannen var. Enden på visa var skilsmisse og ny samboer. Plutselig har de lite plass, lite penger, mange barn totalt og med et felles ønske, å være barnefri og drikke rødvin hver kveld. Slår meg innimellom om hvem som egentlig var den voksne av de. Eksmannen ble kjapt reetabler han også, han var visst veldig attraktiv på markedet.

Personlig kunne jeg gjerne tenkt meg et dask på rumpa, med lovnad om sengekos isteden for en mann som drakk alkohol med første og beste anledning. 

Tenk deg godt om, kjærlighet gjør blind.

Anonymous poster hash: ad91b...c2c
Skrevet

Høres ut som du er litt for alvorlig og mangler humor.. Det går fint an å flire litt av et klaps på ræva, når ble det så ille liksom? 

Anonymous poster hash: 5aab2...569
Gjest Antarctica
Skrevet

Høres ut som du er litt for alvorlig og mangler humor.. Det går fint an å flire litt av et klaps på ræva, når ble det så ille liksom?  Anonymous poster hash: 5aab2...569

Klaps på ræva og vulgær humor syns jeg er absolutt til å leve med.

Generelt rasistiske utsagn ville jeg ha hatt stoooooore problemer med. Han bør ha noen alvorlig gode farsegenskaper for å oppveie det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...