Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Han er kjekk, men samtidig utrolig teit og lite opplyst. Han kan komme med generelle rasistiske utsagn, han har ingen humor - eller i beste fall en flau form for seksuelle morsomheter som bare er pinlig for meg. Han kan starte dagen med å klapse meg på rompa og si "i kveld skal du få kukk". Sjarmerende. Jeg tenner ikke på ham og dermed blir det bare ekkelt. Vi har ingen felles venner. Mine venninnes menn er voksne menn som har lite til felles med han enkle fyren min. (Som er 41 så han burde jo være voksen nå!) Romantisk middag med meg er helt uaktuelt. Han glor på tv eller er på et sært treningsforum på nett mens han spiser, og vin drikker han ikke. Han er en fantastisk pappa og det er det som holder meg igjen. Men jeg har selv avsmak for fyren. Jeg har truffet en mann som er min sjelevenn som jeg av og til er ute med. Vi ler og har det fantastisk sammen, og selv om det ikke er noe mer der så ønsker jeg så gjerne at jeg hadde hatt en sånn mann Er det i det hele tatt mulig å redde forholdet? Anonymous poster hash: 2261e...d0a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Har han alltid vært sånn, eller har han blitt sånn? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg lurer på om det er sjanse for at han kan forandre seg. Høres rimelig kjip ut må jeg si. Anonymous poster hash: e1c7d...5c6
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Han har nok alltid vært sånn Og dum som jeg var da vi gifta oss og fikk barn fort var nok at jeg lot meg blende av utseende og at han ga meg masse oppmerksomhet. Det gjør han jo fortsatt men bare usmakelig. Anonymous poster hash: 2261e...d0a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Gå ifra han og be om en skilsmisse Anonymous poster hash: 39ab8...0ed
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Hvordan var han når dere ble sammen? Hvorfor falt du for han? Kan nesten høres ut som han har forandret seg..eller? Anonymous poster hash: e7600...55e
Jezebel Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 (endret) Dukket avsmaken for mannen opp før eller etter at du møtte han nye? Tror det er veldig relevant. På et tidspunkt har du bestemt deg for å dele resten av livet med denne mannen og stifte familie med han. Hvis avsmaken kom etter at han nye dukket opp ville jeg tenkt meg nøye om. Det er lett å se på "det gamle" med kritiske øyne når man møter noe nytt og spennende. Endret 28. desember 2014 av Jezebel
Mammatassar Skrevet 28. desember 2014 #7 Skrevet 28. desember 2014 Er det kanskje du som har endret deg, og ikke han? For å snu litt på det.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Høres ut som vennina mi. Hun var gift med en snill, men litt umoden mann. Han var pen og hadde god jobb. Plutselig ble hun forelsket i en annen og da var det ikke måte på hvor grusom mannen var. Enden på visa var skilsmisse og ny samboer. Plutselig har de lite plass, lite penger, mange barn totalt og med et felles ønske, å være barnefri og drikke rødvin hver kveld. Slår meg innimellom om hvem som egentlig var den voksne av de. Eksmannen ble kjapt reetabler han også, han var visst veldig attraktiv på markedet. Personlig kunne jeg gjerne tenkt meg et dask på rumpa, med lovnad om sengekos isteden for en mann som drakk alkohol med første og beste anledning. Tenk deg godt om, kjærlighet gjør blind. Anonymous poster hash: ad91b...c2c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Høres ut som du er litt for alvorlig og mangler humor.. Det går fint an å flire litt av et klaps på ræva, når ble det så ille liksom? Anonymous poster hash: 5aab2...569
Gjest Antarctica Skrevet 28. desember 2014 #10 Skrevet 28. desember 2014 Høres ut som du er litt for alvorlig og mangler humor.. Det går fint an å flire litt av et klaps på ræva, når ble det så ille liksom? Anonymous poster hash: 5aab2...569 Klaps på ræva og vulgær humor syns jeg er absolutt til å leve med. Generelt rasistiske utsagn ville jeg ha hatt stoooooore problemer med. Han bør ha noen alvorlig gode farsegenskaper for å oppveie det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå