Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Hei! Jeg trenger gode råd nå! Har en datter på 6 år (hun blir 7 i 2015), jeg har blitt sammen med en ny partner ( som jeg har kjent i 10 år), vi har nå vært sammen i litt over 3 mnd og han har ett barn fra før av som han har annen hver helg. Vi har snakket om å flytte sammen og det vil skje til våren. Jeg tror at jeg har blitt gravid, men han vil ikke ha det barnet fordi det er så mye med hans barn (barnevernet er inn i bildet pga moren). Vi tok en alvorsprat i går hvor jeg prøvde å overtale han til å beholde. Hva synes dere jeg burde gjøre? Hilsen en litt fortvilet mor. Anonymous poster hash: 40d35...8a7
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Først og fremst; ta en test. Ingen vits i å dvele ved det før du vet sikkert. Er testen negativ må dere for all del sørge for skikkelig prevensjon frem til dere eventuelt blir enige om å få et felles barn. Er den positiv får dere ta det derfra. Anonymous poster hash: ce122...966
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Først må du finne ut av om du er gravid. Så man dere ta stilling til det da. Og hvorfor bil han ikke ha barn fordi det er så mye med eksen? Vil han aldri ha barn igjen? Er dere enige om det? Om ikke er det da lurt å flytte sammen?
challenge *stolt mor* Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Ja vet at jeg ikke burde ta sorgene på forskudd. Han sier at det er dårlig timing (men det er det jo alltid) han er bekymret for hva andre vil tenke og si. Jeg foreslo at vi kunne ta en prat med både legen og familievernkontoret HVIS det er tilfelle at jeg er det. Han er også redd for økonomien, men vi begge har fast inntekt og tjener ganske mye til sammen. Han mener også at 2 barn er akkurat passe, men såklart vil jeg ha et felles barn. Jeg har også sagt at vi må være mer obs på å ikke bli gravide når vi finner ut at jeg ikke er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå