Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #1 Skrevet 28. desember 2014 Jeg drikker 3-6 vin glass enten fredag eller lørdag. Innimellom ett glass eller 3 på en heilt vanlig torsdag. Ingen tar skade av det.....mener no jeg. Anonymous poster hash: 5cb59...69c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #2 Skrevet 28. desember 2014 Drikker meg full rundt to-tre ganger i året, ellers drikker jeg ingenting i helgene. Liker ikke alkohol til maten så drikker kun på fest. Anonymous poster hash: ae8f4...8e7
Gjest Antarctica Skrevet 28. desember 2014 #3 Skrevet 28. desember 2014 Jeg drikker 3-6 vin glass enten fredag eller lørdag. Innimellom ett glass eller 3 på en heilt vanlig torsdag. Ingen tar skade av det.....mener no jeg. Anonymous poster hash: 5cb59...69c Det er 6-9 enheter i uka, dvs ca en enhet om dagen. Akkurat som anbefalt.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #4 Skrevet 28. desember 2014 Tar meg en fest 2 ganger i året, da har jeg barnevakt. Ellers blir det 1-3 øl annenhver helg, hvis jeg føler for det. Anonymous poster hash: 6a6d6...1aa
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Drikker veldig sjeldent! Gidder ikke drikke for å sitte rolig og høre om kjedelig bleieskift med andre mødre f.eks. Ikke tar jeg meg et glass alene heller. Når det er noe ekstra kan jeg drikke, men da blir det ofte for å ha det i overkant gøy med sprø og gøyale folk! Drikker aldri fordi det er fredag eller lørdag!
Tjofsen Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Drikker vel fire-fem ganger i året. Tror jeg drikker en flaske vin til sammen på et år.
SophiesMum<3 Skrevet 28. desember 2014 #8 Skrevet 28. desember 2014 Kan gjerne ta meg fest i ny og ne, men da må jeg ha barnevakt hele helga. Da tar jeg festen på fredag, pleier kroppen på lørdag og er klar til å ha barna på søndag. Etter at jeg ble mamma tåler jeg ikke alkohol lengre. Får hodepine bare sv en øl eller et glass vin. Så jeg drikker vel kanskje en gang hver andre måned eller sånt. Og da holder det med ei flaske vin 😊
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #9 Skrevet 28. desember 2014 Sjelden! Men om jeg først drikker så tar jeg den helt ut ;p Anonymous poster hash: 1de35...4d7
Miamimom Skrevet 28. desember 2014 #10 Skrevet 28. desember 2014 Jeg liker god rødvin. I vinterhalvåret går det som regel en flaske delt på meg og mannen i uka. Som regel i helgen, for da har vi tid til å lage et tilhørende gourmetmåltid :-) Feste gjør jeg ikke lenger, alle mine venner har sluttet..hehe.
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2014 #11 Skrevet 28. desember 2014 Drikker aldri hjemme, bare om jeg skal på fest
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #12 Skrevet 28. desember 2014 Tar meg en fest gjennomsnitlig en gang mnd. Er glad i en fest. Ellers drikker jeg ikke så mye hjemme. Hender jeg tar et par glass vin, men som regel ikke. I jula drikker jeg litt vin nesten hver kveld. Anonymous poster hash: 632b5...4e0
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #13 Skrevet 28. desember 2014 Drikker sjeldent lengre. Ikke pga at jeg ikk vil, men finner sjeldent tiden. Når jeg først kan ts meg ett glass vin og synke ned i sofaen sovner jeg gjerne. Meg og mannen var på polet før jul nå, kjøpte litt vin for å ha. Han skjønte ikke hvorfor jeg kjøpte noen halvflaske med vin. Det skjønte han når jeg åpnet litt før jul. Halvflaska holdt for oss to, passet akkurat i mengden for å dele og vi kastet ikke halve flasks etterpå. Så vi er skikkelig harde på flaska. Anonymous poster hash: 143c1...868
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #14 Skrevet 28. desember 2014 Ca 2-3 ganger i året hvis jeg skal ut. Ca 1 flaske vin. Drikker sjelden fordi jeg tåler dårlig alkohol/liker det ikke. Drikker heller cola hvis jeg skal kose meg 😊 Anonymous poster hash: 8593b...adb
Elsker livet Skrevet 28. desember 2014 #15 Skrevet 28. desember 2014 1-2 glass, kommer an på hvor lenge vi sitter med bordet. Drikker noen få ganger i året.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #16 Skrevet 28. desember 2014 Snodig.....veldig få som drikker. Og de som drikker drikker bare til fest....mon tro hvol all alkoholen som selges i norge tar veien. Godt det ikke er til småbarnsmødre. For de fleste av de drikker skjelden og aldrig, og evt kun på fest. Trodde jeg var mer regelvenn unntak jeg.....jojo så feil kan man ta.,. Anonymous poster hash: 5cb59...69c
Jezebel Skrevet 28. desember 2014 #17 Skrevet 28. desember 2014 Av og til 1-2 glass vin, fredag eller lørdag. Er på fest 4-5 ganger i året. Da drikker jeg 4-5 glass. Er mange år siden jeg drakk meg full, føler jeg er ferdig med den perioden. Er midt inne 30-årene.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #18 Skrevet 28. desember 2014 Snodig.....veldig få som drikker. Og de som drikker drikker bare til fest....mon tro hvol all alkoholen som selges i norge tar veien. Godt det ikke er til småbarnsmødre. For de fleste av de drikker skjelden og aldrig, og evt kun på fest. Trodde jeg var mer regelvenn unntak jeg.....jojo så feil kan man ta.,. Anonymous poster hash: 5cb59...69c Når jeg drikker så drikker jeg for å bli litt pussa og ha det gøy. Joda, jeg kan ha det gøy uten og, men det er morsommere med! Jeg drikker aldri et glass vin i godt lag, det er for mye styr med kjøre /taxi hjem for at jeg skal drikke et glass for syns skyld. AlL alkoholen tar dermed ikke veien hit Anonymous poster hash: 538c4...1c4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #19 Skrevet 28. desember 2014 Drikker et eller to glass vin til kveldskosen ganske ofte. Om det er lørdag eller tirsdag bryr meg lite. Men drikker sjelden (mindre enn en gang i året) mer enn tre glass. Tåler ikke all verdens:) Anonymous poster hash: c2ff2...416
Gjest Skrevet 28. desember 2014 #20 Skrevet 28. desember 2014 Tar meg et glass ( sier ikke noe om størrelsen på glasset) hvitt vin på helgen Lenge siden jeg var på fylla som en tenåring, men kan fint ta en flaske ute på restaurant med god mat ved siden av. Uten å bli full som en sjømann, mens andre ganger holder det med et glass føre jeg kjenner det i topplokket
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #21 Skrevet 28. desember 2014 Fest kanskje to ganger i året, da blir det gjerne 5-6 øl, ellers en øl til helga ved besøk o.l, kanskje fem ganger i året. Så... En tipakning med Heinekenbikser i året er vel forbruket. Anonymous poster hash: 616ef...cc4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #22 Skrevet 28. desember 2014 1 cider ca annethvert år. Liker ikke alkohol, eller fulle folk. Anonymous poster hash: dcfcb...1f7
beibilykke Skrevet 28. desember 2014 #23 Skrevet 28. desember 2014 Drikker kun på fest eller om jeg en skjelden gang treffer ei venninne på kveldstid i byn. Drikker aldri i helger ol hjemme med mannen kun for å kose oss. Da koser vi oss heller med brus
Iselilja Skrevet 28. desember 2014 #24 Skrevet 28. desember 2014 Er sjelden på fest, og aldri på fyllefest. Drikker lite, men kan ta et glass til venninnelunsjen eller til maten om vi er ute. Blir kanskje 1-2 vinflasker tilsammen i løpet av et år.
Novemberdama Skrevet 28. desember 2014 #25 Skrevet 28. desember 2014 Drikker så og si aldri. Sist jeg drakk var for 3 år siden, da drakk jeg noen drinker og ett par øl på fest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå