Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Om de kan komme hit og feire nyttår med oss og den spinnville sønnen sin. Vi har selv tre barn. Jeg kommer av nattevakt nr 2 den dagen, men vet hvor mye surskap det blir om jeg sier nei. Hva hadde dere gjort? Skal jobbe 3 netter til den uken. Anonymous poster hash: 94b89...d55
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Si at det ikke passer? Eller om du må ha en unnskyldning så si at du er dødsliten etter jobb og at dere ikke kommer til å ha noen feiring og heller ikke orker det. Anonymous poster hash: 3a194...102
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Hun blir så sur om jeg sier nei. Jeg kjenner jeg er lei av å varte de opp. Hver gang går de rett fra bordet, ikke takk for maten og er heller ikke med å rydder litt av. Men får vel bare bli surskap da. Anonymous poster hash: 94b89...d55
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Vel da hadde jeg tenkt at de heller bare får bli sure. De høres ikke ut som noen trivelige gjester uansett. Anonymous poster hash: 3a194...102
Gjest Antarctica Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Det er nå eller aldri, si det blir for mye for deg, at du har en krevende jobbuke og at du hadde håpet dere kunne komme til dem i stedet, så du kunne få litt avlastning i stedet
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 Du spør hva vi ville gjort, men du har allerede bestemt deg og du vil leke offer. Hva er poenget med tråden? Å syte litt? Anonymous poster hash: 94875...446
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 Si at dere har spysjuka Anonymous poster hash: 734f1...005
Tyra79 Skrevet 27. desember 2014 #8 Skrevet 27. desember 2014 Ville svart høflig "nei takk" til besøk! Tipper at de innerst inne forstår hvorfor det passer dårlig, med tanke på nattevaktene dine. Utover det, kan det høres ut som om de ønsker å være med noen de kan stole på? Det er kanskje vanskelig med en vilter gutt, å finne noen å feire med ?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #9 Skrevet 27. desember 2014 Si at dere heller kan komme til dem? Siden du skal sove, så kan de andre dra først og du kommer etter at du har stått opp og våknet litt. Ingen blir avvist, men da må de være vertene denne gangen. Anonymous poster hash: 5477e...920
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #10 Skrevet 27. desember 2014 Jeg har tre små barn, minste er 1 år. Så for oss er det uaktuelt å dra noe sted i år da vi ikke har barnevakt heller. Er så usikker. Tenker at mannen kan ta seg av maten, men samtidig pleier jeg å sovne sammen med barna første kvelden etter nattevaktene mine. Har bare fri den natten den uken og er redd jeg kommer til å angre som en hund om jeg sier ja. Hadde de nå tatt med seg dessert eller jeg visste at de kunne hjelpe til litt, men det vet jeg uteblir. Anonymous poster hash: 94b89...d55
Tjofsen Skrevet 27. desember 2014 #11 Skrevet 27. desember 2014 Si at du ikke orker å stelle i stand noe siden du jobber nattevakt. Eventuelt kan jo de være vertene denne gangen hvis de så gjerne vil feire med dere.
Elsker livet Skrevet 27. desember 2014 #12 Skrevet 27. desember 2014 Jeg hadde sagt at siden jeg har jobbet natt så har vi ingen planer om å stelle til noen feiring fordi både jeg og barna kommer til å sovne tidlig på kvelden. Derfor er vi heller ikke noe hyggelig nyttårsselskap.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #13 Skrevet 27. desember 2014 Hvorfor i alle dager er du usikker? Det lyser jo lang vei av innleggene dine at du ikke har lyst eller ork. Så da forstår jeg ikke hvorfor du i det hele tatt tenkerpå å si ja. Hva så om de blir sure? Er det verre enn at du blir utslitt og i dårlig humør, fordi de ikke bidrar med noe og du er trøtt og sliten. Anonymous poster hash: a67d2...efa
Gjest Minnieropptatt Skrevet 28. desember 2014 #14 Skrevet 28. desember 2014 Jeg har tre små barn, minste er 1 år. Så for oss er det uaktuelt å dra noe sted i år da vi ikke har barnevakt heller. Er så usikker. Tenker at mannen kan ta seg av maten, men samtidig pleier jeg å sovne sammen med barna første kvelden etter nattevaktene mine. Har bare fri den natten den uken og er redd jeg kommer til å angre som en hund om jeg sier ja. Hadde de nå tatt med seg dessert eller jeg visste at de kunne hjelpe til litt, men det vet jeg uteblir. Anonymous poster hash: 94b89...d55 Hva skal dere med barnevakt? Ungene blir jo med. Men jeg ville sagt nei, i år passer det ikke. Sur får hun bare bli
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #15 Skrevet 28. desember 2014 Du ber jo om å få det vanskelig. Ta tak i livet ditt jente. Slutt å være offer og martyr. Anonymous poster hash: 726ad...88c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #16 Skrevet 28. desember 2014 Du ber jo om å få det vanskelig. Ta tak i livet ditt jente. Slutt å være offer og martyr.Anonymous poster hash: 726ad...88c Enig! Når skal dere jenter/damer slutte med å la dere kjøre over av mennesker som ikke en gang er en berikelse å være sammen med! Anonymous poster hash: cd9b6...e35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå