Gå til innhold

Når han tar lite kontakt..betyr det at

Anbefalte innlegg

Skrevet

han ikke vil mer?! Han er en person som sier lite, og nå føles det ut som at han ikke tar kontakt pga han ikke vil mer.. Han er på juleferie hos slekt, jeg har ringt en gang..han ringer ikke. Svarer når jeg sender mld, ellers ingenting.. Han er vel ikke så opptatt at han ikke kan sende nattamelding og god morgen osv? Sånn som han har brukt å gjøre før.... :/

Anonymous poster hash: f1866...ff1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skriver du ikke bare en mld og sier at du opplever han annerledes, at det gjør deg usikker?

Hadde aldri orket et slikt "spill". Enten hadde jeg unngått hele fyren, mister virkelig lysten av slik ambivalens, om ikke hadde jeg sendt en sms og spurt.

Skrevet

Ikke send sms om det, men ring. Sms blir fort misforstått og det kan ofte blipstørre enn det er. Ring han og snakk med han om dette.

Anonymous poster hash: 22676...091

Skrevet

Orker ikke send sms om dette nå når han er borte.. Bedre å ta det pr tlf eller face to face. Problemet er at vi er litt lite flinke å snakke sammen... Når han er ute på jobb tar han mye mer kontakt enn han har gjort disse dagene. Greit nok, forstår han er hos familie og kanskje ikkje bruker like mye tid på tlf osv. Men god morgen mld og natta mld går vel an?? Spør hvordan vi har hatt det osv.. Hvorfor skal jeg sende hele tiden? Føler jeg maser... Jeg blir kanskje litt barnslig og tenker: da skal ikke jeg sende noe heller..men gjør det likevel når det har gått en stund.. Ekkel følelse sånn som det er nå, når man føler at den andre ikke vil ha deg og viser null og niks oppmerksomhet.... :(

Skrevet

hvis det er en form for taktikk, så virker den hvertfall :-p Du klarer ikke slutte å tenke på han. hehe

Anonymous poster hash: 2f83c...3d3
Skrevet

Det er enkelt. Er man forelsket ringer og tekster man hele tiden.

Gjør deg selv en tjeneste og innse han ikke har nok følelser.

Anonymous poster hash: 944c2...bee

Skrevet

Ja jeg innser vel egentlig det... Synes det er trist. Han kan vel være mann nok til å si det som det er? Det skuffer meg, dersom det er tilfelle at han ikke vil mer... Så si det for faen! Mannfolk....

Skrevet

Mange sånne 'menn'

Anonymous poster hash: 4b2a6...9cf

Skrevet

Er det du som har skrevet her før om han som har egne barn og tekster deg for lite?

Anonymous poster hash: 88b65...159

Skrevet

Herregud da folkens! HI: det kan være han ikke finner like mye tid til teksting og skravling når han hele tiden har folk rundt seg, som man jo gjerne har når man er på familiebesøk. Trenger ikke bety at det går dårlig for dere. Etter hvert vil uansett forholdet ta en ny vending hvor dere kommer til et stadie hvor man ikke lenger skriver og ringer like ofte. Det skjer med de aller fleste par, men det betyr ikke at det går dårlig. Ikke mas på han og gi inntrykk av at du er masete. Send heller en hyggelig melding om at du savner han og gleder deg til å se han igjen. Hvis ikke han svarer, så vent til han svarer :)

Anonymous poster hash: d0fe4...fee

Skrevet

Husk at det er stor forskjell på menn og kvinner. Spesielt her inne, ser jeg. Kvinner skal åpenbart ha sms både morgen og kveld, og gjerne 14 ganger til hver dag. Grøss! Jeg kjenner ikke et eneste mannfolk som driver med sånt. Selv om de er forelska. Og spesielt ikke når de er på juleferie hos sine foreldre. Hvorfor må hans følelser måles i sms?

Skrevet

Min mann sendte sms hele tiden den første tiden

Ingen tvil om at han var intressert

Anonymous poster hash: 4b2a6...9cf

Skrevet

Hehe, jeg mener ikke at vi skal tekste like mye som før. Men litt forskjell på mye mld og ingen...om dere forstår. Og jeg har respekt for at han er hos familie osv. Skreiv i går kveld at jeg savnet han og skreiv tilbake at han savnet meg også..om han mente det da? Mulig jeg overdriver..igjen... Men synes det hadde vært koselig om han ringte meg av og til, selv om han er der.. Han skulle etter planen komme hjem i dag. Jeg får bare vente i spenning og se om han kommer i dag da...hmm

Skrevet

Min mann skjønner definitivt ikke greia med å sende sms. Slapp av, kos deg med andre ting og gled deg til dere treffes igjen. Ikke mas på han.

Anonymous poster hash: 89782...1ad

Skrevet

Husk at det er stor forskjell på menn og kvinner. Spesielt her inne, ser jeg. Kvinner skal åpenbart ha sms både morgen og kveld, og gjerne 14 ganger til hver dag. Grøss! Jeg kjenner ikke et eneste mannfolk som driver med sånt. Selv om de er forelska. Og spesielt ikke når de er på juleferie hos sine foreldre. Hvorfor må hans følelser måles i sms?

Word!

Skrevet

Hadde han vært interessert hadde han tatt kontakt.

Ikke vær den "slitsomme dama" som maser og tekster. Ikke ta noe som helst kontakt og se hvor lang tid det tar før han tar initiativet. Er han interessert vil han lure på hvorfor han ikke hører noe fra deg og da vil han ta kontakt, gjør han ikke det er det jo helt tydelig at han ikke er interessert. Du har ingenting å vinne på å være innpåsliten og masete.

Skrevet

Mulig jeg overdriver.. Vi jenter gjør vel ofte det?! :P hehe. Vel..jeg skal ikke "mase" mer.. Får bare vente å se. Men synes det er kjedlig å ha et forhold der det skal være så lite kommunikasjon.. Vet faktisk ikke om jeg gidder det.. Får bare avvente å se hva som skjer da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...