Gå til innhold

11 venner kom julegaver.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ett barn som går i 4.klasse. Han ga tilbake til samtlige. Alle gavene unntatt 3 av dem var snop. Er dette vanlig?

 

Dette er ingen klagetråd, jeg er bare nysgjerrig😉

 

Anonymous poster hash: 60b5d...980

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanlig å gi en liten hilsen til mellom 30 og 50 kr, veldig ofte blir det snop.

 

Har barn i 5. og 8. klasse selv og vennegavene i år var hårgele, deostick, vanter med sånn fingertupp som fungerer på smarttelefonen og snop.



Anonymous poster hash: 360f2...8a2
Skrevet

5.klasse-jente her, ikke noe snop faktisk. Mange body shop-produkter, duftlys og buff.

 

Anonymous poster hash: 1ff44...57b

Skrevet

Det er jo ganske begrensa kva ein får for 30-50 kr. Men veit ikkje kva som er vanleg. Her i huset var det berre ein venn som kom med gåve. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...