Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Har ett barn som går i 4.klasse. Han ga tilbake til samtlige. Alle gavene unntatt 3 av dem var snop. Er dette vanlig? Dette er ingen klagetråd, jeg er bare nysgjerrig😉 Anonymous poster hash: 60b5d...980
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Det er vanlig å gi en liten hilsen til mellom 30 og 50 kr, veldig ofte blir det snop. Har barn i 5. og 8. klasse selv og vennegavene i år var hårgele, deostick, vanter med sånn fingertupp som fungerer på smarttelefonen og snop. Anonymous poster hash: 360f2...8a2
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 5.klasse-jente her, ikke noe snop faktisk. Mange body shop-produkter, duftlys og buff. Anonymous poster hash: 1ff44...57b
ulydia Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Det er jo ganske begrensa kva ein får for 30-50 kr. Men veit ikkje kva som er vanleg. Her i huset var det berre ein venn som kom med gåve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå