Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Jeg skulle hatt mensen på i går fredag den 26. Desember, men fikk på tirsdag bittelitt blødning. Mørkebrunt og litt lyserødt. Har lest at dette muligens kan være festeblødning. Hadde ikke dette i mitt første svangerskap. Hvor lenge varer en festeblødning, og hvor lenge etter at msn skulle hatt mensen kan man ta en test? Tok en test på kvelden i dag, men den var negativ. Men kan man være gravid for det? Puppene mine har også vokst. Håper noen kan hjelpe meg med dette. Anonymous poster hash: 46bf4...266
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Tidligst fire dager Før forventet mens kan du teste ifølge testen. Menslignende symptomer er svært like graviditetssymptomer. En festeblødning er vel somregel bare en engangsblødning på papiret/i trusen. Hos meg var det brunt, en uke før forventet mens. Anonymous poster hash: cfedc...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå