Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 oppfører seg veldig spesielt synes jeg. Han skulle ha barnet på nyttårsaften, hadde ikke barnet på julaften og og skulle egentlig ha barnet noen dager fra i går av. Så ringer i går og sier at han ikke kan likvel fordi han reiser bort neste dag(i dag) og blir borte til starten av januar. Javel, da blir barnet skuffet.. Barnet reiser likevel og er der en natt. Når jeg så henter barnet var det bare kjæresten hans der, han hadde reist bort før ungen våknet i morges. Hun sa at hun ikke hadde byttet klær på barnet fordi barnet ikke ville. Ok, greit nok, ingen krise det men sa at hun gjærne må stille krav til barnet hun også. Men det fikk hun ikke lov til, pappan sa at kun han og meg fikk lov til å oppdra barnet, korrigere det osv. Det er jo horibelt! Her bor hun sammen med pappan og tar seg endel av barnet, også når han er borte, så skal hun ikke få lov til å korrigere og bestemme ting men det skal være på barnets premisser! Hva sier man til sånt da? Han er også den pappan som plutselig kansellere samvær her og der, som er utenlands halve året og ikke kan planlegge samvær mer enn at par dager i forveien. Jobber ikke, har ikke telefon, helt avhengig av at jeg kjører hver gang ifm samvær for han har ikke bil. Anonymous poster hash: be65f...706
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Familievernkontoret - krev at han stiller opp til samtale! Dette er ikke bra for barnet på noen måte! Nesten bedre å ikke ha særlig samvær enn å ha samvær med en far som driter så fullstendig i barnet. Anonymous poster hash: 5e397...d8d
Gjest Antarctica Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Han er også den pappan som plutselig kansellere samvær her og der, som er utenlands halve året og ikke kan planlegge samvær mer enn at par dager i forveien. Jobber ikke, har ikke telefon, helt avhengig av at jeg kjører hver gang ifm samvær for han har ikke bil. Anonymous poster hash: be65f...706 Har ikke bil, jobb, eller telefon, men klarer å skifte rundt på avtaler og bo i utlandet halve året? Er han narkodealer, eller hva? Det han tilbyr er jo null stabilitet. Sånne folk burde ikke ha barn.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Han er også den pappan som plutselig kansellere samvær her og der, som er utenlands halve året og ikke kan planlegge samvær mer enn at par dager i forveien. Jobber ikke, har ikke telefon, helt avhengig av at jeg kjører hver gang ifm samvær for han har ikke bil. Anonymous poster hash: be65f...706 Har ikke bil, jobb, eller telefon, men klarer å skifte rundt på avtaler og bo i utlandet halve året?Er han narkodealer, eller hva? Det han tilbyr er jo null stabilitet. Sånne folk burde ikke ha barn. Han jobber litt i utlandet, ikke noe som blir registrert noe sted og disse jobbene han tar på seg er veldig ustabile så plutselig får han tilbud, som i går... Hender dem som hyrer han betaler for billetter og opphold. Regner med han klarer å sitte på leiligheten fordi kjæresten hans har fast jobb.. Anonymous poster hash: be65f...706
Gjest Antarctica Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 Han er også den pappan som plutselig kansellere samvær her og der, som er utenlands halve året og ikke kan planlegge samvær mer enn at par dager i forveien. Jobber ikke, har ikke telefon, helt avhengig av at jeg kjører hver gang ifm samvær for han har ikke bil. Anonymous poster hash: be65f...706 Har ikke bil, jobb, eller telefon, men klarer å skifte rundt på avtaler og bo i utlandet halve året?Er han narkodealer, eller hva? Det han tilbyr er jo null stabilitet.Sånne folk burde ikke ha barn. Han jobber litt i utlandet, ikke noe som blir registrert noe sted og disse jobbene han tar på seg er veldig ustabile så plutselig får han tilbud, som i går... Hender dem som hyrer han betaler for billetter og opphold. Regner med han klarer å sitte på leiligheten fordi kjæresten hans har fast jobb.. Anonymous poster hash: be65f...706 Han er uansett ikke en stabil omsorgsperson. Syns han burde ha samvær under tilsyn på faste tider...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå