Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Har alltid hatt regelmessig mens, har kunnet stille klokka etter det. Men var ca 14/16 dager uti brettet og da begynner jeg å blø. Har blødd siden. 3-4 dager. Er ca 1 uke til jeg virkelig skal ha mensen. Jeg har bare tatt pillene som vanlig, men vet ikke om det er riktig? Anonymous poster hash: c7a1e...bbc
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Sikker på at du ikke har glemt noen piller da? Evt hatt diaré/ oppkast slik at pillene ikke er tatt opp i kroppen? Anonymous poster hash: 21b82...157
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Slik var det når jeg gikk på yasminelle. Den var for svak og jeg måtte over på yasmin. Du har ikke skiftet pillemerke i det siste? Anonymous poster hash: 76744...df2
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Nei, ikke glemt og ikke byttet. Gått på samme i flere år. Hi Anonymous poster hash: c7a1e...bbc
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #5 Skrevet 28. desember 2014 Skjedde med meg forrige måned. Hatt regelmessig og ikke glemt . Fikk "mensen" da det var 1 uke til jeg skulle hatt det . Derfor tenkte jeg at jeg ville hoppe over mens uka og bare fortsette på pillene -vil jo ikke ha det i 2 uker. Vel, det ble med BRUNT BLOD de to ukene pluss ustabilt med brun utflod helt frem til -neste- mens .. Fikk aldri skikkelig mensen. Så denne gangen tok jeg opphold -blødde mye men etter 6 dager er det iallfall ingenting ... Aner ikke hva som skjedde !! Anonymous poster hash: 5c120...05a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #6 Skrevet 28. desember 2014 Usj.. så jeg burde ta sukkerpillene og få mensen om 1 uke fordi? Hi Anonymous poster hash: c7a1e...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå