Gå til innhold

er det mulig?


Snart 4 små!!!

Anbefalte innlegg

Det er ikke for å være kjip, men jeg vet om et par stykker som har fått falsk positiv docMorris-tester. Rfsu-testene skal være veldig sensitive de også.

 

Men håper veldig at du får en positiv test i morgen!

 

Anonymous poster hash: ed14f...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei ingen ting på rfsu!

Takk anonym,jeg håper egentlig på at jeg ikke er gravid så helt greit:)

Har andre tegn som ømme bryster ,småkvalm og luft i magen så jeg tror selv jeg gravid..

Gubben fikk ikke kjøpt test så jeg venter til i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ingen ting på rfsu!

Takk anonym,jeg håper egentlig på at jeg ikke er gravid så helt greit:)

Har andre tegn som ømme bryster ,småkvalm og luft i magen så jeg tror selv jeg gravid..

Gubben fikk ikke kjøpt test så jeg venter til i morgen:)

Håper du får det svaret du ønsker, at du ikke blir skuffa hverken om den blir positiv eller negativ.

 

Anonymous poster hash: ed14f...848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nettie+jentungen

Jeg leste litt på nett nå .

Den testen jeg tok først måler hcg helt ned til 10

Mens rfsu måler ned til 35.

Så det kan jo stemme bra med meg siden jeg er så tidlig ute.i morgen skal jeg hamstre inn tester og få ett svar!!:)

Oppdaterer deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en Docmorris nå og den er helt blank..merkelig..så da er jeg ikke gravid da kanskje..rart den slo ut før..men jeg er uansett glad for det også siden det passa egentlig litt dårlig nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det var en feil med forrige test? Eller at det var en kjemisk? Hvis ikke mensen er kommet innen noen dager ville jeg tatt en ny test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det gjør jeg:)

Skal ikke ha den før torsdag 8 januar så jeg får bare vente å se:)

Håper din holder seg langt inne for din del:)

Hva betyr kjemisk egentlig?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får lyst til å ta en digital nå også men det er vel ikke no vits? Jeg vil ta noen glass vin på nyttårsaften så jeg vil finne ut av det før den tid!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du skriver i et ana innlegg at du hadde el 23. Des?:-O På lørdag var du altså 4 dpo. Så ville absolutt ikke stolt på den testen du tok som ble "positiv". Og du er 6dpo i dag, fortsatt veeeeldig tidlig og de færreste får positiv så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El var nok kanskje litt før også..usikker denne gangen ..men rart at en test slår ut uansett som positiv syns jeg..jeg skulle teste bare for å se for jeg følte meg kvalm uggen og masse andre symptomer..siden jeg har 3 barn fra før så kjenner jeg det igjen fra tidligere..da testet jeg tidlig også..men kan være at det var no galt med testen:)

Blir bare glad for det jeg:) for nr 4 kan vi vente litt med..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det gjør jeg:)

Skal ikke ha den før torsdag 8 januar så jeg får bare vente å se:)

Håper din holder seg langt inne for din del:)

Hva betyr kjemisk egentlig?:)

Kjemisk er at et befruktet egg "streffer" innom livmoren, men ikke fester seg ordentlig. Da produserer man litt hcg som kan slå ut på tester. Mange opplever det som en litt forsinket mens. Det er visst veldig vanlig og mest sannsynlig hadde ikke like mange oppdaget det om det ikke hadde vært for tidlig testing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg litt brun utflod ..hmm er jo over en uke til mens..rare greier.aldri opplevd før.sorry detaljene men er litt bekymret her..

Har du hatt det før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...