Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #1 Skrevet 27. desember 2014 Har to barn på 5 og 8 år og de er stadig krangling og erting mellom dem. Største er verst med å skal slå etter minsten og jeg jobber hardt med å få slutt på det. Er det noen som har det på samme måte og har noen tips til meg? Barna er sjelden til far som har jobb i en annen by (Finnmark). Jeg prøver å bruke den lille familien jeg har her til å ta en av barna innimellom. Anonymous poster hash: f5fd4...d25
SuperFries Skrevet 27. desember 2014 #2 Skrevet 27. desember 2014 Slå hardt for å skade, eller "bare" søskenslåing? Jeg husker at jeg slåss med min lillesøster nesten daglig. Hun irriterte livet av meg! Brukte å holde henne fast og gni krokene så hardt i hodet hennes at vi begge fikk brennmerker ☺ Søskenkjærlighet 😂
SuperFries Skrevet 27. desember 2014 #3 Skrevet 27. desember 2014 Litt mer seriøst, kanskje du kan lære den yngste å bare gå fra den største når han starter? Vil den største være mer alene, og den yngste konstant plager? Prøv å komme til bunns i hvorfor de slår hverandre. Forsøk å løse det den veien. Da kanskje det gir seg litt.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #4 Skrevet 27. desember 2014 Jeg blir skikkelig sur når de slår hverandre. Det er rett på rommet! Har også vært mye aleine med mine, og man må bare være kjempekonsekvent og sta. Anonymous poster hash: 5e0bb...981
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #5 Skrevet 27. desember 2014 ...og du er sikker på at ikke minste proviserer..? Høres forøvrig (dessverre!) VELDIG normalt ut Anonymous poster hash: 5232b...5b9
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #6 Skrevet 27. desember 2014 *provoserer Anonymous poster hash: 5232b...5b9
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2014 #7 Skrevet 27. desember 2014 Ja, noen ganger ser jeg minsten er skikkelig ertende overfor største, og får da en dytt eller et slag på for eksempel armen. Jeg føler jeg hele tiden må følge med og være klar til å hoppe mellom dem når de driver på slikt. Jeg er også veldig bestemt og sender de/den ene ut på gangen når dette skjer. Jeg er redd for at minsten skal ta skade av å bli behandlet slik. Han springer som regel til meg og klager om største er etter ha. hi Anonymous poster hash: f5fd4...d25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå