Gå til innhold

deprimert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke hvorfor jeg skriver dette men jeg lurer egentlig på om jeg bare er normal eller om jeg virkelig sliter nå? Vil ikke gå for mye i detalj men jeg har et barn på fem år og ett på 4 mnd. Sistemann er prematur og ble født 2 mnd før termin. Jeg var innlagt i en lang lang periode før h n kom. Det var tøft både før og etter men kan ikke klage😊 jeg sliter med å strekke til.. jeg har lagt på meg mye,føler meg fæl. Sover svært lite,jeg er svimmel, kvalm,hjertet hopper... jeg får også ofte følelsen av at det snører seg i halsen. Rett og slett panikkfølelse. Jeg takler det greit,men blir sliten. Jeg spiller ofte pengespill på nett med mobilen fordi det hjelper meg å få tankene over på andre ting. Jeg har brukt alt for mye penger på det og tørr ikke si det til mannen min at Mastercard kontoen min er tømt😕 jeg er så fæl og noen ganger føler jeg at jeg ikke orker mer. Men jeg elsker barna mine over alt på jord og jeg føler jeg strekker meg i det ytterste for at de skal ha det bra. Mannen min jobber stort sett hele tiden og jeg føler meg sliten og ensom. Han vil aldri finne på noe og jeg sliter veldig med å kommunisere med han. Jeg lagde jul til hele familien hjemme hos oss og det eneste som gledet meg var at femåringen vår hadde en fin dag. Jeg var bare redd og hadde hele kvelden følelsen av at halsen snører seg.

Anonymous poster hash: 515c3...a35

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Deprimert, kanskje - eller på vei til å bli det.

Ta en ting av gangen, og vær nådig mot deg selv.

Gå først til legen og be om hjelp, du trenger først og fremst å få sove. Mye annet retter seg automatisk bare man sover godt.

Blokkér de sidene du gambler på, eller kutt hele nettabbonnementet hvis du må.

Så gir du deg selv litt "fri" - bestem deg for at du skal ha gode dager med babyen og at det er mål nr.1 en stund framover. Ikke legg lista for høyt!

Trening, penger osv kommer seinere. Først skal de basale tingene prioriteres.

Gjest Antarctica
Skrevet

(Legen kan også hjelpe deg med medisiner som reduserer angsten. Du behøver en ferie fra den, tror jeg...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...